مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

دولت به مشکل مسکن مهر پردیس رسیدگی کند

عصر ساختمان- پردیس- نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل مسکن مهر پردیس به مسئله ملی تبدیل شده گفت: دولت به مشکل مسکن مهر پردیس رسیدگی کند.

دولت به مشکل مسکن مهر پردیس رسیدگی کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، فاطمه سعیدی صبح شنبه با حضور در اولین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های سید و سالار سیدالشهدا اظهار داشت: با توجه به توانمندی های فرماندار جدید پردیس امیدوارم مشکلات پردیس و مردم این شهرستان کاهش پیدا کند.

    سعیدی در ادامه افزود: بحث مهمی که همیشه مورد توجه ساکنین پردیس است در خصوص مسکن مهر است که این قضیه به طور جد به یک مشکل و مسئله ملی تبدیل شده است و امیدواریم که این مشکل حل شود و تقاضای ما از دولت فقط حل مسئله مسکن مهر است هر چند که تاکنون تمام ظرفیت و پتانسیل های شهر در جهت حل این مشکل به کار گرفته شده است.

    وی با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد همه سرمایه های خود را برای پرداخت پیش قسط و دریافت یکی از واحدهای مسکن مهر پرداخت کرده اند گفت: انشااله با همت و مدیریت جدید فرمانداری این مشکل حل شود.

    نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی مورد بعدی شهرستان پردیس را اموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش این شهرستان با توجه به مشکلات و کمبودها دارای وضعیت رضایت بخشی است اما با توجه به افتتاح فازهای جدید باید در نظر داشته باشیم مشکلات کمی که در این حوزه نیز وجود دارد مرتفع شود و با توجه به اینکه به بودجه98 نزدیک می شویم تقاضای ما این است که در خصوص مترو و مسکن مهر اعتبارات بیشتری را داشته باشیم.

    سعیدی بیان داشت: در باره مسائل دیگر تقاض داریم که به مسائل بانوان و جوانان بیشتر توجه شود و جای بانوان در این شورا خالی است و با توجه به توانمندی بانوان استفاده بیشتری از بانوان شود که در پیشبرد مسائل کمک کنند.

    وی در ادامه در خصوص مشکل و معضل آب در شهرستان پردیس گفت: آب آشامیدنی پردیس به خصوص سعید آباد هنوز آلوده است که باید این موضوع در اولویت کار باشد و مسئله بعد بهداشت و درمان پردیس است که در خصوص بیمارستان پردیس باید نیرویی برای پیگیری وجود داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو