مدیران خودروعصر اعتبار

هوشمند سازی مدارس تهران

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲ از هوشمند سازی مدارس تهران در این منطقه خبر داد و گفت: مدارس سبز ، هوشمند سازی و شهروند سازی در دستور کار شهرداری تهران است.

هوشمند سازی مدارس تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، نشست هم اندیشی شهردار منطقه 2 و مدیران آموزش و پرورش منطقه با محوریت موضوعات هوشمند سازی مدارس و شهروند سازی برگزار شد.

    رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در این نشست با اشاره به لزوم باز تعریف موضوعات مشترک و اجرایی شدن برنامه های شعاری در سطح مدارس اظهار داشت : اداره مدیریت عالی سازمان در اجرایی کردن برنامه ها و آموزشهایی که در طی چندین سال توسط مدیریت شهری و مدیران آموزش و پرورش برنامه ریزی و ارائه شده است اهمیت بالایی دارد.

    شهردار منطقه 2 با بیان اینکه طرح مدارس سبز و اجرایی شدن آن در منطقه 2 برای ما حائز اهمیت است افزود: مدرسه سبز به معنی آموزش صرفه جویی در مصرف انرژی بهداشت و تغذیه، سالم و آموزش های پایدار است که که فرزندان مارا تبدیل به یک شهروند مسئولیت پذیر در مقابل شهر و اجتماع نماید.

    کشت پور در ادامه گفت : سه موضوع مدارس سبز ، هوشمند سازی و شهروند سازی به عنوان برنامه عمل بین شهرداری منطقه 2 و آموزش و پرورش مطرح است که در این راستا حمایتها و امکانات لازم را در اختیار مدیران آموزش و پرورش قرار می دهیم.

    وی همچنین اذعان داشت: منطقه 2 به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند با هدف حمایت از مدارس و در راستای هوشمند سازی مدارس، اقداماتی نظیر ارائه آموزش های شهروندی، خدمات مدیریت پسماند، تهیه دانش کارت ویژه دانش آموزان، تجهیز مدارس به سیستم انرژی های خورشیدی و ... را با مشارکت بخش خصوصی و با نگاه درآمدزایی برای مدارس در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

    در پایان، رئیس آموزش و پرورش منطقه دو ضمن تقدیر از نگاه نوآورانه و نیز دغدغه های شهردار منطقه دو درخصوص ارتقاء فرهنگ شهرنشینی، از طرح های در حال انجام شهرداری منطقه استقبال نموده و ابراز داشتند که اراده‌ای قوی از سوی مجموعه آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف ماموریت های مدیریت شهری از جمله تربیت شهروندان مسئول، آگاه و مشارکت جو وجود دارد.

    گفتنی است در این نشست مدیران شهری منطقه 2 ، مدیران آموزش و پرورش منطقه و نمایندگان شرکت" به پرداخت ملت" حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار