مدیران خودروعصر اعتبار

فروش ۵۰ هزار میلیارد ریال از اموال وزارت راه و شهرسازی مجاز شد

عصر ساختمان- براساس تبصره ۱۸ این لایحه به دولت اجازه داده می‌شود نسبت به فروش ۵۰ هزار میلیارد ریال اموال غیرمنقول در اختیار وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۳۹۵ اقدام کند.

فروش ۵۰ هزار میلیارد ریال از اموال وزارت راه و شهرسازی مجاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از نسیم، مجلس شورای اسلامی براساس لایحه بودجه 95 کل کشور با تبصره 18 این لایحه به دولت اجازه داده می‌شود نسبت به فروش 50 هزار میلیارد ریال اموال غیرمنقول در اختیار وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 اقدام کند.

    نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور با تبصره 18 این لایحه با 99 رأی موافق، 60 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

    براساس تبصره 18 این لایحه به دولت اجازه داده می‌شود نسبت به فروش 50 هزار میلیارد ریال اموال غیرمنقول در اختیار وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 اقدام کند.

    محمدباقر نوبخت در جریان بررسی تبصره مذکور بابیان اینکه یکی از مواردی که مجلس برای توسعه کشور باید به آن توجه کند سیاست‌های برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی است گفت: آنچه در بودجه 95 از سوی دولت تدوین شده در چارچوب برنامه ششم بوده است.

    وی با تأکید بر سرمایه گذاری افزود: بانک‌ها به جهت عدم کفایت سرمایه و شاخص‌های نامناسبی که ارائه می‌کنند نمی‌توانند تسهیلات لازم را ارائه دهند.

    نوبخت با بیان اینکه یکی از بخش‌هایی که برای توسعه کشور می‌تواند کمک کند مسکن است تصریح کرد: به همین جهت اموال منقول و غیر منقول مازاد بر نیاز به فروش می‌رسد و سرمایه آن به کمک بانک مسکن می‌رود.

    سخنگوی دولت یادآور شد: ارائه پیشنهادی در خصوص فروش اموال در اختیار وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه 95 کل کشور برای تقویت سرمایه بانک مسکن بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو