مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی:

صدور سند مالکیت از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: صدور سند مالکیت روستایی نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد.

صدور سند مالکیت از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، علی محمدی اظهار کرد: یکی از وظایف اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی به عنوان ارگانی مردمی و انقلابی مطالعه، بررسی، تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان روستایی و شهری است.

    وی گفت: این بنیاد فعالیت‌های خود را با مشارکت مردمی و دستگاه‌های مختلف اجرایی در روستاها انجام می‌دهد.

    محمدی صدور سند مالکیت روستایی را وظایف مهم این بنیاد عنوان کرد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه و رسمیت بخشیدن به مالکیت روستایی، تشویق به سرمایه گذاری در روستاها، بهره گیری آسان‌تر از اعتبارات و تسهیلات بانکی، تثبیت مالکیت عرصه و اعیان به نام صاحبان آن بنیاد مسکن موظف شد از ابتدای برنامه دوم توسعه اقدام به تهیه نقشه تفکیکی بافت مسکونی و روستاهای واجد شرایط کند تا برای صدور به اداره ثبت ارسال شود.

    وی اظهار کرد: بر این اساس از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از 60 هزار جلد سند مالکیت روستایی برای متقاضیان در خراسان شمالی صادر شده است.

    محمدی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در هفته بنیاد مسکن امسال نیز گفت: در این هفته سند مالکیت روستایی در روستاهای ینگه قلعه کسبایر و پیشی دره خراسان شمالی واگذار و 32 خانوار نیز در این روستاها از سند مالکیت بهره‌امند می‌شوند.

    وی تاکید کرد: صدور سند مالکیت روستایی نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: این استان از سال 84 تا 88 رتبه برتر کشوری صدور اسناد مالکیت روستایی را داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار