مدیران خودروعصر اعتبار

جمالی‌نژاد از شهرداری یزد به وزارت کشور رفت

عصر ساختمان- نامه استعفای «مهدی جمالی‌نژاد» پس از یکسال تصدی کرسی شهرداری یزد از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر برای فعالیت به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور مورد موافقت قرار گرفت.

جمالی‌نژاد از شهرداری یزد به وزارت کشور رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در این نشست که با دستور کار تعیین تکلیف وضعیت شهردار یزد برگزار شد، ضمن قرائت نامه استعفای «مهدی جمالی‌نژاد» از شهرداری یزد، اعضای شورا در این خصوص رای‌گیری و موافقت خود را با هفت رای موافق اعلام کردند.
    «مهدی جمالی‌نژاد» در این نشست با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر یزد برای من سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: خدا شاهد است که من هیچ وقت سودای پست و مقام نداشته و ندارم.

    وی افزود: من اعتقاد دارم که هرجا مشغول فعالیت می‌شوم باید با تمام سلول‌های بدنم کار کنم و رفتار خوب مردم یزد این تعهد را برای من چند برابر کرده است.

    شهردار یزد با بیان این‌که رفتن من به وزارت کشور به هیچ عنوان بحث ارتقا شغلی نبوده و نیست، گفت: تاکنون هیچ وقت برای من مسائل مالی و شغلی مهم نبوده است.

    این مسئول با اشاره به شرایط سخت کشور در حوزه شهرداری ها و مدیریت شهری در سطح کشور، تصریح کرد: قصد دارم با رفتن به وزارت کشور برای کشور کاری انجام بدهم.

    جمالی ‎‎ نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اعضای شورای شهر یزد را خاص دانست و بیان کرد: تمام اعضای شورای شهر یزد گلی هستند با بوی خاص.

    «محسن ابوترابی» در جلسه علنی شورای اسلامی که با موضوع استعفای شهردار برگزار شد، شهردار یزد را مدیری مردمی و با برنامه دانست و بیان کرد: در مورد بحث شهرداری مردم یزد با انتخاب دکتر جمالی‌نژاد به عملکرد شورا خوش بین شدند.

    وی ارتقای درجه شهرداری یزد را یکی از مهمترین دستاوردهای مهدی جمالی‌نژاد به عنوان شهردار یزد دانست و افزود: من خواهش و تقاضا دارم که به خاطر مردم یزد بمانید.

    «سپنتا نیکنام» در ادامه با بیان این‌که تمام مردم یزد درخواست دارند که اعضای شورا باید با رفتن شهردار مخالفت کنند، گفت: من علی رغم میل باطنی با استعفای شهردار موافقم.

    این عضو شورای شهر خطاب به برخی سودجویان، تصریح کرد: خواهش می‌کنم برخی با رأی موافق شورا در مورد استعفای شهردار برداشت بد نکنند، چون همه اعضای این دوره شورای شهر به وی اعتماد دارند.

    وی خاطرنشان کرد: شورای پنجمی که توانسته است که شخصی نظیر دکتر جمالی‌نژاد را برای مدیریت شهر یزد انتخاب کند، حتما می‌تواند مدیر لایق دیگری را بجای وی بگمارد.

    دکتر«مهدی کاشفی زاده» جمالی نژاد را فردی مدیر، ساده زیست دانست و اظهار کرد: شهردار یزد تمام وجود و وقت خود را وقف خدمت به مردم و شهر یزد کرده است.

    کاشفی زاده با بیان این‌که گزینه بعدی شهرداری یزد مسئولیت سختی را به عهده خواهد گرفت، گفت: جمالی نژاد هم شهردار یزد و هم معلمی دلسوز برای ما بوده و است.

    منشی دوم شورای اسلامی شهر یزد، تصریح کرد: علی‌رغم میل ذاتی به خاطر تصمیم بزرگان نظام با استعفای مهدی جمالی نژاد موافقت می‌کنم.

    «حمیدرضا قمی» روابط عمومی بالا، خبره بودن مدیریت در حوزه مدیریت شهری را از جمله ویژگی‌های ذاتی و کاری شهردار یزد دانست و بیان کرد: اگر شورا با استعفای جمالی نژاد مخالفت کند، کشور را از مدیری لایق محروم خواهد کرد.

    وی با بیان این‌که جمالی نژاد از جمله مدیران عالی با ظرفیت بالای مدیریت است، افزود: برخلاف میل باطنی پیشنهاد میکنم به ناچار با استعفای شهردار یزد موافقت کنند.

    «الهه جورابی» عملکرد خوب جمالی نژاد را یکی از مهمترین دستاوردهای این دوره شورای اسلامی شهر یزد دانست و بیان کرد: فعالیت شبانه روزی شهردار اعضای شورای شهر یزد را مجبور به فعالیت شبانه روزی کرده است.

    وی رفتار دوستانه و صمیمی شهرداری را از دیگر ویژگی‌های رفتاری جمالی نژاد عنوان کرد و افزود: متشکریم از جمالی نژاد بابت تمام خوبی‌های وی در شهر یزد.

    «ونوس عامری» ارتقای سطح مدیریت شهر یزد را یکی از مهمترین انتظارات مردم از این دوره شورای شهر یزد عنوان کرد و گفت: کالبد و روح مدیریت شهری یکی از مهمترین نیازهای توسعه شهر یزد بود که از ابتدا تاکنون در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

    وی با بیان این‌که جمالی‌نژاد ناخدایی خوب و دانا برای کشتی شهرداری یزد است، تصریح کرد: تمام مردم یزد می‌توانند با مشارکت یکدیگر مدیریت خوب شهردار یزد را تکرار کنند.

    عامری بیان کرد: من با استعفای شهردار یزد موافقت می‌کنم همانطور که با تمام وجود با انتخاب وی به عنوان شهردار یزد موافقت کردم.

    این عضو شورای شهر یزد مخالفت با استعفای جمالی نژاد را تنبیهی برای وی دانست و بیان کرد: ما به هیچ عنوان مانع پیشرفت شهردار نخواهیم شد.

    وی خطاب به مردم یزد گفت: اعضای شورای شهر یزد به مردم یزد قول می دهند که با تمام وجود مدیریت لایق و توانا را برای مدیریت آینده یزد تعیین می‌کنند.

    «محمدعلی پاکنژاد» با بیان این‌که من مخالف رفتن شهردار یزد نیستم، افزود: زمانی که جمالی نژاد به عنوان شهردار یزد انتخاب شد، به مردم و شهر یزد تعهد چهار ساله داشته است.

    منشی اول شورای اسلامی شهر یزد، تصریح کرد: من دکتر جمالی‌نژاد را دوست دارم و بدون هیچ منظور منفی در مورد وی صحبت می‌کنم.

    وی افزود: رفتن شهردار آن هم برای وقتی که رضایت مندی نسبی بین مردم ایجاد کرده است، بدقولی با مردم یزد است.

    «غلامعلی سفید» با بیان این‌که جمالی‌نژاد من با رفتن جمالی نژاد از شهرداری یزد مخالف هستم، گفت: من اعتقاد دارم که ماندن شهردار در یزد برای توسعه شهر مفید است.

    رییس شورای شهر یزد با بیان این‌که اعضای شورای شهر به اسرار جمالی‌نژاد برای رفتن پاسخ می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما از صمیم قلب تمایل داریم که شهردار یزد بماند.

    یاداور می‌شود: دکتر مهدی جمالی‌نژاد از 26 شهریور ماه سال 96 با انتخاب اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار یزد فعالیت خود را آغاز و منشأ خدمات خوبی در این شهر بوده است. وی قرار است بعد از ترک شهرداری یزد به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

    گفتنی است؛ سیدعلی مشتاقیون با کسب 11 رأی موافق سرپرست موقت شهرداری یزد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار