مدیران خودروعصر اعتبار

۲۵ میلیارد ریال وام بلاعوض برای مقاوم‌سازی منازل روستایی استان بوشهر پرداخت شد

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

۲۵ میلیارد ریال وام بلاعوض برای مقاوم‌سازی منازل روستایی استان بوشهر پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حمید حیدری‌بریدی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتی با تسلیت ایام ماه محرم و  محکوم کردن شهادت هموطنان در  عملیات تروریستی اهواز به اجرای طرح  آمارگیری مسکن‌های روستایی از 21 مهرماه خبرداد و اظهار داشت: طرح آمارگیری مسکن روستایی که تا 21 آبان ادامه دارد مبنای بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها است و گردآوری آمار و اطلاعات کمی و کیفی مسکن در روستاها از ویژگی‌های این طرح است.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهربا بیان اینکه اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی گامی موثر برای افزایش بهبود وضعیت مسکن روستایی است گفت:  طرح آمارگیری از مسکن‌های روستایی در 149 آبادی استان بوشهر و 5 هزار و 202 واحد مسکونی از 21 مهرماه آغاز می‌شود.

    حیدری با اشاره به اینکه از 74 هزار و 234 واحد روستایی تاکنون  38 درصد آن بازسازی و مقاوم سازی شده گفت: 45 هزار  و 758 واحد مسکونی غیرمقاوم در استان بوشهر وجود دارد.

    وی، با اشاره به اینکه شهرستان دشتی در مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بوشهر پیشتاز است افزود:  در این شهرستان 58 درصد مسکن‌های روستایی مقاوم سازی شده و تا سال 1406 بیش از 70 درصد منازل روستایی استان مقاوم سازی می‌شود.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر سقف وام  مقاوم سازی مسکن روستایی را 25 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سال قبل  25 میلیارد ریال  تسهیلات بلاعوض برای مقاوم سازی مسکن روستایی استان بوشهر پرداخت شد که این میزان امسال 2 برابر می‌شود.

    فرماندار دشتی هم با قدردانی از خدمات بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: عملکرد این نهاد انقلابی در ابعاد گوناگون قابل تحسین است چراکه میزان رضایت مندی از فعالیت بنیاد مسکن بسیار بالا است.

    عبدالله نادری افزود: واگذاری قیر رایگان به طرح‌های دشتی قابل تحسین است چراکه سبب تسریع در اجرای طرح‌ها در روستاهای دشتی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو