مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافت

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بازگشایی و بهسازی راه‌های بافت تاریخی بوشهر یکی از برنامه‌های مهم این اداره است که امسال ۱۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازگشایی بافت بوشهر تخصیص یافت.

۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، فرزاد رستمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بافت تاریخی بوشهر با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر دارای جایگاه مهمی در بین بافت‌های کشور است اظهار داشت: بافت تاریخی بوشهر با قدمت بالای 2 قرن  دارای بناها و عمارت‌های مهمی است که نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

    وی با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری بوشهر در بافت تاریخی این شهر قرار دارد گفت: این ساختمان در قلب بافت مستقر است که اکنون روند بازسازی آن مطلوب و به‌زودی تکمیل می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال میادین جمعه و کوتی در بافت تاریخی بازسازی می‌شود گفت: یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل بازسازی میادین جمعه و کوتی در بافت تاریخی است که امسال 16 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازگشایی بافت بوشهر تخصیص یافت.

    رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به تدوین طرح تفصیلی بافت تاریخی بوشهر بیان کرد: این طرح با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری بوشهر به زودی نهایی می‌شود و تصویب آن می‌تواند یکی از ابزارهای عمل در بافت باشد.

    عبدالخاق برزگرزاده بر تصویب معافیت‌های ساختمانی و تجاری در بافت تاریخی تاکید کرد و افزود: 40 میلیارد ریال امسال  در اعتبارات  پیش بینی شده و در کنار آن اداره راه و شهرسازی هم 15 میلیارد ریال برای بهسازی و بازگشایی دو میدان تاریخی جمعه و کوتی تخصیص داده است.

    وی تاکید کرد: از دستگاههای دیگر نظیر میراث، راه و شهرسازی و مجموعه مدیریتی استان توقع می‌رود در این خصوص اعتبارات ملی و استانی تزریق کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار