مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست مشترک شهرداری تهران وکمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح شد

ظرفیت‌های شهرداری و کمیته امداد به اشتراک گذاشته می‌شود

عصر ساختمان- جلسه مشترک بین سازمان خدمات اجتماعی شهرداری با کمیته امداد استان تهران در خصوص توانمندسازی و کارآفرینی جوامع محلی، در ۳ منطقه ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ برگزار شد.

ظرفیت‌های شهرداری و کمیته امداد به اشتراک گذاشته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ظرفیت‌های سازمان خدمات اجتماعی در شهر تهران برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح های اجرا شده، برای بهره گیری در سایر بخش‌ها و اجرای آن در مناطق دیگر برنامه ریزی شود.
    مدیران و کارشناسان کمتیه امداد امام خمینی(ره) هم با بیان ظرفیت های خود در طرح فوریت های خدمات اجتماعی در قالب توانمندسازی جامعه مورد هدف هر دو مجموعه، مطالبی را تشریح کردند.
    مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه، نقش شهرداری تهران در این مسیر تامین زیرساخت و همچنین تسهیلگری است گفت: با افتخار سعی می کنیم با تمام توان از طریق همکاری با کمیته امداد در خدمت جامعه باشیم و این امر مهم در دستور کار سازمان قرار دارد.
    وی دلیل برگزاری این نشست را ارتقاء برابری، عدالت اجتماعی و اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل هر دو دستگاه عنوان کرد و افزود: آماده هرگونه همکاری در زمینه های اجتماعی فرهنگی آموزشی و مواردی همانند اقتصاد و خانواده هستیم.
    محمدی با بیان اینکه این ظرفیت ها را در قالب 4 کمیته می توان دسته بندی کرد، اظهار داشت: فناوری اطلاعات، توانمندسازی و کارآفرینی، رفاه و مشارکت های مردمی و امورآموزشی و فرهنگی عناوین این 4 کمیته هستند.
    شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران نیز در این نشست با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه ای که در جلسه آینده خواهد بود، در خصوص همکاری مشترک سازمان خدمات اجتماعی تهران و کمیته امداد امام خمینی، گفت: امیدوارم تا با همکاری گسترده دو جانبه بتوان از ظرفیت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در توانمندسازی افراد و همکاری با کمیته امداد و نظام بهره گرفت.
    رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی هم، در این نشست با تشریح مشاغل مربوط به کسب و کار های کوچک و خانگی گفت: طرح "حرکت" از جمله طرح های موفقی است که می‌توان روی آن برنامه ریزی کرد و توان اقتصادی جامعه هدف دو سازمان را ارتقاء بخشید.
    این نشست به میزبانی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری برگزار شد و امضای تفاهم نامه همکاری در جلسه آینده و تشکیل کارگروه های تخصصی همکاری مشترک برنامه پیشنهادی این نشست بود.
    تفاهم نامه مشترک با هدف همکاری و هم افزایی برای استفاده از امکانات دو دستگاه، در برگزاری دوره های آموزشی و ارتباط بیشتر برای افزایش سطح دانش فکری و فرهنگی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در جلسه بعد به امضاء دو طرف خواهد رسید.
    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، گفتنی است کمیته امداد در سال‌های اخیر در حوزه اشتغال مددجویان به صورت عملیاتی کار کرده و بحث خوداشتغالی را به خوبی دنبال کرده و سازمان خدمات اجتماعی هم در بخش های آموزشی و اشتغال فعالیت های  موفقی داشته است که همکاری این دو سازمان میتواند هم افزایی خوبی را به دنبال داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو