مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پردیس:

پالایش ثبت‌نام‌کنندگان مازاد مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیرعامل جدید شهر پردیس با تأکید بر اینکه برای مشخص شدن وضع ثبت‌نام‌کنندگان مازاد مسکن مهر در این شهر، آنها را پالایش خواهیم کرد، گفت: چنانچه مشخص شود برخی ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان واجد شرایط نبوده‌اند، آنها را حذف و مبالغ واریزی عودت داده می‌شود.

پالایش ثبت‌نام‌کنندگان مازاد مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حبیب‌الله چاغروندی در پاسخ به این سؤال که با توجه به گذشت یک روز از انتصاب شما به عنوان مدیر عامل شهر پردیس چه برنامه‌ای برای تعیین تکلیف متقاضیان واحدهای مسکن مهر که هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند و مازاد بر واحدهای مسکونی ساخته شده ثبت‌نام کرده‌اند، خواهید داشت، گفت: شهر جدید پردیس تنها شهری است که به هر دلیلی احداث واحدهای مسکن مهر آن با تأخیر آغاز شد،‌بنابراین از آنجا که در زمان ثبت‌نام برخی از شرایط مثل نداشتن واحد مسکونی جزء اولویت‌ و شروط اصلی ثبت‌نام در پروژه مسکن مهر بود. هنوز برخی متقاضیان و ثبت‌نام‌کنندگان پالایش نشده‌اند.

    وی با تأکید بر اینکه ما نگران مازاد ثبت‌نام واحدهای مسکونی مهر نیستیم، اظهار داشت: قطعاً اگر این ثبت‌نامی‌ها پالایش شوند، خود به خود تعدادی از این متقاضیان ریزش خواهند داشت، چرا که در لحظه تنظیم قرارداد به طور مشخص اعلام شده است که در هر مقطعی مشخص شود، متقاضی دارای شرایط نیست به صورت خودکار از دریافت واحد مسکونی مهر حذف خواهد شد.

    *افرادی که انتخاب واحد کرده‌اند، اما شرط لازم را ندارند آورده آنها عودت داده خواهد شد

    چاغروندی ادامه داد: بنده هنوز دلیل اصلی این عدم پالایش را نمی‌دانم اما اگر در پالایش متقاضیان و ثبت‌نام‌کنندگان حتی افرادی که انتخاب واحد کرده‌اند، مشخص شود شرط لازم را ندارند آورده آنها عودت داده خواهد شد.

    *اولویت و اصل برنامه ما اتمام واحدهای مسکن مهر است

    مدیرعامل جدید شهر پردیس تصریح کرد: اولویت ما در پالایش ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان مسکن مهر افرادی خواهد بود که انتخاب واحد نکرده‌اند و قرارداد پنج برگی ندارند و سپس سراغ متقاضیانی که انتخاب واحد کرده‌اند، خواهیم رفت. البته تأکید ما این است که خود را وارد چالش نکنیم، چرا که اولویت و اصل برنامه ما اتمام واحدهای مسکن مهر است.

    چاغروندی ادامه داد: به هر حال باید تعداد متقاضیان به اندازه تعداد واحدهای مسکن مهر باشد و واقعیت این است که تعداد واحدهای مسکونی مهر محدود است، پس ضرورت دارد که پالایش هر چه زودتر انجام شود.

    وی تصریح کرد: آنچه که مشخص است این است که بخش عمده‌ای از متقاضیانی که انتخاب واحد کرده‌اند و یا هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند، شرایط آنها کنترل و پالایش نشده است.

    گزارشها حاکی از این است که بیش از 5 هزار نفر بیش از ظرفیت تعداد واحدهای مسکونی مهر در شهر پردیس ثبت نام کرده‌اند و علیرغم واریز مبالغ هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار