مدیران خودروعصر اعتبار

باران سبب آبگرفتگی منازل روستایی آق قلا شد

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان اعلام کرد: بارندگی شدید شامگاه چهارشنبه سبب آبگرفتگی معابر و منازل چندین روستای شهرستان آق قلا شد.

باران سبب آبگرفتگی منازل روستایی آق قلا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مجتبی جمالی اظهار داشت: همچنین وقوع تندباد عصر دیروز با شتاب 90 کیلومتر در ساعت بیش از 20 اصله درخت در حاشیه جاده های استان گلستان را در هم شکست.
    وی ادامه داد: شکسته شدن و افتادن این درختان آسیبی به خودروهای عبوری راه ها وارد نکرد، هرچند در رفت و آمد وسایل نقلیه اختلال ایجاد کرد.
    مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان با بیان این که نیروهای مدیریت بحران و ستاد حوادث بر اساس هشدار هواشناسی در آماده باش کامل بودند، گفت: با حضور امدادگران و نیروهای راهداری بقایا و تنه درختان از سطح جاده ها جمع آوری شد و تردد خودروها به حالت اولیه بازگشت.
    به گفته جمالی، در جاده «توسکستان» شهرستان گرگان نیز بارندگی شدید به ریزش سنگ و بسته شده این مسیر منجر شد که پس از ساعتی با کمک نیروهای اداره کل حمل و نقل جاده ای استان بازگشایی شد.
    او یادآور شد: با وجود ادامه بارش ها در برخی مناطق گلستان، اکنون همه جاده های استان باز و تردد در آنها به صورت عادی جریان دارد.
    مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان فزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی در استان از رانندگان تقاضا می شود از رفت و آمدهای غیرضرور به ویژه در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.
    جمالی با بیان اینکه خسارت مالی این تندباد هنوز برآورد نشده است، گفت: این حادثه باعث مصدومیت دو نفر در روستای «اوچ تپه» آق قلا شد که برای درمان به بیمارستان آل جلیل این شهرستان منتقل شدند.
    وی بیان کرد: بارش های رگباری عصر چهارشنبه همچنین برای ساعتی سبب قطع برق در برخی شهرهای استان از جمله گرگان، علی آبادکتول و جلین شد.
    به گفته جمالی، بارش های شدید در 53 روستای شهرستان آق قلا واقع در شمال استان باعث آبگرفتگی برخی منازل و معابر و کنده شدن و آسیب دیدن سقف چند خانه شد.
    وی اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر، شهرداری و دهیاری ها آبگرفتگی معابر برطرف شد.
    مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان نیز خبر داد و از مسافران و مردم خواست که با توجه به پیش بینی آبگرفتگی معابر و احتمال بروز سیلاب، از حضور در حاشیه رودخانه ها خود داری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار