مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

نامگذاری بلوار شهرداری به نام قیصر امین‌پور

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس استفاده می‌شود باید دارای معاینه فنی و رانندگانی باید ظاهری آراسته داشته باشند.

نامگذاری بلوار شهرداری به نام قیصر امین‌پور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی اعطا در خصوص مصوبات جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: ابهاماتی در خصوص لایحه نرخ سرویس مدارس وجود دارد که باید به این موضوع اشاره کنم که مسئولیت ارزشیابی، مدیریت و کنترل قراردادها بر عهده کارگروهی است که متشکل از نماینده وزارت آموزش و پرورش، نماینده وزیر کشور، نماینده اولیا و مربیان و همین‌طور شهرداری تهران است.

    وی ادامه داد: شهرداری به عنوان دبیر کارگروه است و در این کارگروه در خصوص نرخ خرید خدمات مربوط به دانش‌آموزان مدارس تصمیم‌گیری می‌شود.

    سخنگوی شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران در خصوص اینکه چه مقدار از این نرخ به راننده پرداخت می‌شود، تصمیم‌گیری می‌کند که مشخص شد 75 درصد از نرخ مصوب به راننده سرویس مدارس پرداخت می‌شود.

    اعطا افزود: آنچه که در کارگروه ماده 18 تصویب می‌شود این است که والدین بابت سرویس مدارس باید چه ارقامی را پرداخت کند.

    وی گفت: کارگروه ماده 18 باید جداول مربوط به نرخ سرویس مدارس را مشخص کند و این ارقامی است که از والدین دریافت می‌شود.

    سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس یکی از مسائل بحث‌برانگیز در رابطه با مدارس کودکان استثنایی بود که کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران پیشنهاد 50 درصد تخفیف را داده بود که آنچه امروز به تصویب رسید این بود که سرویس مدارس استثنایی کاملاً رایگان باشد

    وی گفت: شهرداری تهران به لحاظ درآمدی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و در کنار 30 میلیارد تومان کمک به آموزش و پرورش 8.5 میلیارد تومان نیز به این موضوع اختصاص یافته است که امیدواریم در اصلاحیه بودجه بتوانیم کسری این مورد را پوشش دهیم.

    اعطا گفت: رایگان بودن سرویس مدارس فقط برای کودکان استثنایی نیست بلکه افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز می‌توانند از این سرویس‌ ها استفاده کنند که کودکان استثنایی شامل 7 گروه می‌شوند که کودکان کم‌توان جسمی و حرکتی نیز جزو این گروه‌ها محسوب می‌شد.

    سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خودروهایی که در سرویس مدارس حضور فعالیت می‌خواهند بکنند باید معاینه فنی داشته باشند و رانندگانی از لحاظ ظاهری باید آراسته باشند.

    وی گفت: در خصوص سرویس مدارس دخترانه نیز سعی شده از خانم‌ها استفاده شود ولی با توجه به اینکه ممکن است تعداد رانندگان خانم کم باشد الزامی در این خصوص وجود ندارد.

    اعطا گفت: در جلسه امروز یک نام‌گذاری داشتیم با توجه به اینکه میدان مرحوم قیصر امین‌پور در منطقه 2 تهران به دلیل حجم ترافیک برداشته شده بود در جلسه امروز مصوب شد بلوار شهرداری در منطقه 2 به نام میدان قیصر امین‌پور نامگذاری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار