مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید معاون اعتباری اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن ازپروژه های مشارکتی بانک در سنندج

عصر ساختمان- محمد رضا روشن فکر، ضمن بازدید از روند ساخت پروژه های مشارکتی بانک در سنندج، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها و رفع مشکلات آنان تاکید کرد.

بازدید معاون اعتباری اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن ازپروژه های مشارکتی بانک در سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، محمد رضا روشن فکر،معاون اعتباری اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن در جریان این بازدید و دیدار با معاون اجرایی مدیریت شعب استان کردستان و روسای دوایر و کارشناسان مدیریت و روسای شعب سطح شهر سنندج ضمن تأکید بر تعیین تکلیف پروژه های مشارکت و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات، اظهار داشت: اگر در اعطای تسهیلات، بهداشت اعتباری رعایت شود و اعتبار سنجی خوبی در زمان اعطای تسهیلات انجام گیرد، آمار معوقات در استان پایین خواهد بود.

    وی استراتژی بانک مسکن را خانه دار کردن مردم و تحقق بخشی به نیاز واقعی جامعه دانست و تصریح کرد: کاهش NPL، کاهش قیمت تمام شده پول، پرداخت تسهیلات بدون سپرده و توجیه اقتصادی طرح های مورد مشارکت از محورهای اصلی سیاست های بانک است.

    در این دیدار سعد اله عزیز معاون اجرایی مدیریت ضمن ابراز خرسند ی از حضور معاون اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک در استان، بازدید و برگزاری این دیدارها را موجب دلگرمی و اعتماد به نفس کارشناسان فنی و ارزیابان منطقه و نیز در جهت تجزیه و تحلیل سیاست های اعتباری بانک و کمک به بهود و اجرای دقیق بخشنامه ها و دستور العمل ها نقش بسزایی دارد.

    عزیز با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیته های اعتباری و وصول مطالبات در مدیریت کردستان گفت: تمامی اقدامات مدیریت کردستان خصوصا برگزاری منظم جلسات کمیته های اعتباری و وصول مطالبات در راستای تحقق اهداف بانک بویژه کاهش NPL و قیمت تمام شده پول و جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی و پرداخت تسهیلات براساس سیاستهای اعتباری و دستور العمل های بانک می باشد.

    گفتنی است معاون اداره کل اعتبارات و تأمین مالی به همراه معاون اجرایی و رییس دایره فنی و ارزیابی مدیریت کردستان از پروژه های مشارکت مدنی توسعه مسکن، بانک کشاورزی و 56 واحدی شهرک سعدی (سرمستی) بازدید و از نزدیک اجرای عملیات و روند پیشرفت این پروژه ها را بررسی کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار