مدیران خودروعصر اعتبار

کوبه؛ اولین فروشگاه زنجیره‌ای مصالح ساختمان

عصر ساختمان- اولین پروژه ملی توزیع کالای ایرانی در زمینه مصالح ساختمانی، تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و نمایشگاه جانبی با نام تجاری کــوبــه از بهار ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه تهیه، توزیع کلیه ملزومات ساختمانی، مشاوره و طراحی معماری (آتلیه معماری) آغاز و در اواسط بهمن ۱۳۹۴ به بهره‌برداری و در شهریورماه ۱۳۹۵ افتتاح شد.

کوبه؛ اولین فروشگاه زنجیره‌ای مصالح ساختمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، مصطفی عمادی مدیر عامل شرکت "کوبه" در مصاحبه با "عصرساختمان" گفت: اولین فروشگاه زنجیره‌ای ساختمانی کشور را تاسیس کرده‌ایم. هدف اصلی مجموعه "کوبه" تهیه و ارائه پکیج طراحی، مشاوره و تامین ملزومات ساختمانی ایرانی با سلیقه مصرف‌کننده و رفاه حال پیمانکاران، کارفرمایان و مخاطبان اصلی ساختمان می‌باشد.
    مدیر عامل شرکت "کوبه" درخصوص دلایل تاسیس فروشگاههای ساختمانی اظهار داشت: مسائلی از قبیل افزایش روز افزون کیفیت و بازار رقابتی در صنعت ساختمان، تعهد زمانی پیمانکاران جهت ساخت و اتمام واحدهای مسکونی، وجود جرایمی مانند تاخیر در پروژه‌ها و همچنین وجود مکانی جهت تامین مایحتاج پروژه‌های انبوه‌سازان به صورت یکجا آن هم در کمترین زمان و بصورت کامل، ما را بر آن داشت تا برای اولین بار در سطح کشور، فروشگاهی به همراه نمایشگاه جانبی با رویکرد تامین مصالح و تجهیزات ساختمانی در شهر اصفهان تاسیس کنیم.
    وی با تاکید بر رسالت مجموعه "کوبه" ادامه داد: در این مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی، اغلب ملزومات ساختمانی ایرانی را در دو سطح اقتصادی و مرغوب، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه می‌دهیم تا به این وسیله گامی در جهت ارائه خدمات توزیع و فـروش همراه با تضمین و اطمینان کالا برداشته باشیم و بستر توسعه و آبادانی شهر تاریخی و زیبای اصفهان و کشور عزیزمان ایران را فراهم آوریم.
    از همان ابتدا، فروشگاه‌ها را با هدف معرفی تکنولوژی‌های برتر صنعت ساختمان دایر کردیم و در این راستا، نشان ملی برترین حامی رفاه مشتریان، پیمانکاران و انبوه‌سازان در صنعت ساختمان، لوح اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی و همچنین نشان عالی برترین مدیریت سرآمد نوآوری را دریافت کردیم.
    مصطفی عمادی از رویکرد مجموعه "کوبه" برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان که 11 تا 14 مهرماه 97 برگزار می‌شود، بیان کرد: در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان با رویکرد ارائه توضیحات لازم درباره طراحی، مشاوره و خدمات خرید به بازدیدکنندگان حاضر خواهیم شد، بدین صورت که افراد پس از مراجعه به ما، طرح و نقشه‌ای که مد نظر دارند را به ما می‌دهند، پس از طراحی و بازسازی، آن‌را اجرا می‌کنیم و تحویل می‌دهیم. این پروسه برای افراد، حدود دو تا چهار ماه بر اساس نیاز پروژه طول می‌کشد، این در حالیست که ما در مجموعه "کوبه" آن را به صورت یک پکیج کامل تحویل می‌دهیم.
    مصطفی عمادی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مجموعه تحت مدیریت خود افزود: در حال حاضر نمایشگاه و فروشگاه‌های "کوبه" تنها در شهر اصفهان فعالیت می‌کند، اما در صدد هستیم تا فروشگاه‌هایمان را در سایر شهرهای کشور نیز گسترش دهیم.
    وی ادامه داد: در حال حاضر به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و گرجستان صادرات انجام می‌دهیم و در حال برنامه‌ریزی برای گسترش بازارهای صادراتی هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار