مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی شهرداری تهران:

برگزاری نشست مسئولان شهرداری برای تعیین تکلیف گود برج میلاد

عصر ساختمان- معاون فنی شهرداری تهران، از برگزاری نشست روز شنبه مسئولان شهرداری به منظور ارائه گزارشات اولیه برای تعیین تکلیف وضعیت گود برج میلاد خبر داد.

برگزاری نشست مسئولان شهرداری برای تعیین تکلیف گود برج میلاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت ، پیروز حناچی در واکنش به انتشار خبری از سوی رئیس کمیسیون معماری و شهری شورای شهر مبنی بر اینکه گود پُر خطر برج میلاد همچنان بلاتکلیف است و برج میلاد را تهدید می‌کند، گفت: این گود به دلیل دیواره‌های بلندی که دارد خطرناک است و با وجود اینکه در شرایط کنونی خطری بر آن حادث نشده و خاکش مهار شده است اما نیلینگ انجام شده عمری دارد و باید خیلی سریع تعیین تکلیف شود.

    وی ادامه داد: البته چند بار این موضوع در جلسات مختلف و کمیسیون ماده 5 مطرح شده و اصل قضیه هم این است که گود برداری صورت گرفته با هماهنگی نبوده و بر اساس هیچ طرحی، مجوزی برای این گودبرداری وجود نداشته است.

    حناچی یادآورشد: هم‌اکنون تنها راه امن برای پیشگیری از بروز خطر ناشی از وجود این گود این است که یک سازه در آنجا گذاشته شود تا خاک تثبیت شود و اینکه چه سازه‌ای گذاشته شود محل بحث است.

    وی خاطرنشان کرد: ما مطالعات لازم برای انجام این کار را آغاز کرده‌ایم و روز شنبه نیز نشستی در این خصوص خواهیم داشت تا گزارشات اولیه در این مورد ارائه شود و بعد از اینکه به جمع‌بندی رسیدیم، نتیجه را به کمیسیون ماده 5 می‌بریم تا قطعی شود و در پی آن سرمایه‌گذار بتواند کار خود را در این منطقه انجام دهد.

    معاون فنی شهرداری تهران، در پاسخ به اینکه این گود در آینده تهدیدی برای برج میلاد خواهد بود، تصریح کرد: البته نمی‌توان گفت که این گود در آینده خطری ندارد، چرا که تنها یک جداره گود حدود 45 متر است و بر اساس مطالعات ژئوتکنیک گودهای بالای 25 متر پُرخطر هستند، اما ما اجازه نمی‌دهیم که به این مرحله برسد و تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا مشخص شود که چه سازه‌ای باید در این نقطه استفاده شود، چرا که این یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو