مدیران خودروعصر اعتبار

ویلاهای غیرمجاز امکان دریافت انشعاب آب را ندارد

عصر ساختمان- مدیر عامل آبفای روستایی تهران گفت: شرکت آبفای روستایی تهران انشعاب اماکنی را که به صورت غیرمجاز ساخته شده اند و از لوله های این شرکت آب دزدی می کنند، قطع می کند.

ویلاهای غیرمجاز امکان دریافت انشعاب آب را ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا پوررجب افزود: از 160 هزار انشعاب روستایی استان تهران حدود 25 هزار انشعاب غیرمجاز کشف شده است که به صورت پشت کنتوری درحال برداشت آب تصفیه شده شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران می باشند.
    وی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران برای قطع این انشعابات همکاری های ویژه ای را با فرمانداری ها و دهیاری های استان تهران ایجاد کرده و برنامه ریزی شده است که در طول برنامه ششم تمام غیرمجازها قطع انشعاب شود.
    پوررجب افزود: البته برای قطع این انشعابات برخی موارد باید دستورات قضایی گرفته شود اما در مواردی هم که براساس همکاری های دهیاری ها و فرمانداری ها وجود انشعاب لازم دیده شود انشعاب های غیرمجاز را مجاز کرده و امکان دریافت کنتور آب را به این اماکن می دهیم.
    وی درباره دریافت کنتور آب در ویلاهایی که در زمین های تغییر کاربری شده غیرمجاز ساخته شده اند، گفت: کارگروه ویژه ای در استانداری متشکل از دستگاه های مختلف مثل جهادکشاورزی، وزارت نیرو، فرمانداری ها و غیره برای ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده است که براساس مصوبه های این کارگروه مکان های غیرمجاز و تغییر کاربری شده هیچ خدماتی را نمی توانند از شرکت آبفای روستایی تهران دریافت کنند و در صورت مشاهده برداشت غیرمجاز از لوله های آب این شرکت توسط صاحبان مکان های تغییر کاربری شده غیرمجاز به سرعت انشعابشان قطع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی