مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان:

۷۰ محصول کاهنده مصرف کننده آب در شرکت بلندا تولید می شود

عصر ساختمان- رئیس هیئت مدیره شیرآلات بلندا گفت: ۷۰ محصول دانش محور کاهنده مصرف کننده آب تولید می کنیم.

۷۰ محصول کاهنده مصرف کننده آب در شرکت بلندا تولید می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، محمود کبیریان رئیس هیئت مدیره شیرآلات بلندا در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت بلندا در سال 74 با تولید چشمی الکترونیکی پا به عرصه حضور گذاشت و در سال 84 به طور رسمی با تولید شیرآلات کاهنده مصرف به جمع تولید کنندگان پیوست.
    کبیریان افزود: شرکت بلندا محصولات مختلفی مانند شیرآلات اتوماتیک، شیرآلات پدالی، شیرآلات لمسی، شیرآلات اهرمی، محصولات کاهنده مصرف آب و... را تولید می کند.
    رئیس هیئت مدیره شیرآلات بلندا تجهیز مکانهای عمومی بزرگ مانند مدارس، مساجد، بیمارستانها، آزمایشگاه ها را از افتخارات این شرکت دانست و اظهار داشت: در تجهیز حرم مطهر امام رضا، حرم حضرت معصومه، جمکران و بسیاری از ادارات و وزارت خانه ها از محصولات بلندا استفاده شده است به طوری که تنها در مشهد روزانه 10 هزار بار شیرالات اتوماتیک قطع و وصل می شوند.
    وی شرکت دانش بنیان بلندا را اولین شرکت دارای نشان استاندارد شیرآلات چشمی در کشور دانست و افزود: بسیاری از تولیدات ما برای اولین با در کشور طراحی و ساخته شده اند و محصولات زیادی را به ثبت رسانده ایم که برای اولین با در دنیا ساخته می شدند.
    کبیریان بلندا را شرکت نوآور توصیف کرد و خاطرنشان کرد: فن آوری های مورد استفاده در این شرکت ناب و دست اول هستند و در بسیاری موارد شرکت دوم یا سوم در دنیا هستیم که به تکنولوژی خاصی دست پیدا می کنیم و در مواردی هم ابتدا تکنولوژی خاص در این شرکت توسعه پیدا کرده و بعد در شرکت های بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است.
    رئیس هیئت مدیره شیرآلات بلندا واحد تحقیق و توسعه را از فعال ترین بخش های این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: به واسطه دانش بنیان بودن تحقیقات و طراحی از اصول اولیه ما است و در چند ماه آینده 6 تا 7 محصول جدید معرفی کرده و درسبد محصولات خود قرار می دهیم.
    شایان ذکر است شرکت بلندا مشارکت کننده  بیست و یکمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان است که 11 الی 14 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار