مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ؛

خیرین اصفهانی در مرمت آثار تاریخی مشارکت می‌کنند

عصر ساختمان- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در دیدار نوروزی با خیرین نوروزی تأکید کرد:خیرین اصفهانی توافق نموده اند تا در طرح‌های مرمتی میراث فرهنگی مشارکتی فعال داشته باشند.

خیرین اصفهانی در مرمت آثار تاریخی مشارکت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا، فریدون الهیاری اظهار کرد: بی شک حضور گسترده خیرین اصفهانی در حوزه های اجتماعی، نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات جامعه در این حوزه ایفا می کند که این نکته خود برگرفته شده از اعتقادات والای مردم ایران زمین است.

    وی تأکید کرد: خیرین اصفهانی از توان باالقوه فراوانی برای حل مشکلات اجتماعی جامعه برخوردار هستند، لذا با توجه به این که میراث فرهنگی غنی ایرانی نقش مهمی در توسعه فرهنگی جامعه ایفا می کند، به آنها پیشنهاد کردیم تا از توان خود برای حفظ میراث فرهنگی استفاده نموده و گامی مهم در حفظ هویت مردم ایران بردارند.

    الهیاری تصریح کرد: با توجه به مباحث مطرح شده، در این دیدار خیرین اصفهانی ابراز تمایل کردند تا در مرمت آثار تاریخی در سطح استان مشارکت داشته باشند.

    لذا مقرر گردید تا با بررسی معاونت میراث فرهنگی، مرمت یک از آثار تاریخی شاخص استان با مشارکت خیرین اصفهانی در آینده ای نزدیک انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی