مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

برگزاری آیین افتتاح پروژه‌های خدماتی روبنایی شهر جدید پردیس

عصر ساختمان- آیین افتتاح پروژه‌های خدماتی روبنایی به همراه ۵۰۲۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح پروژه‌های خدماتی روبنایی شهر جدید پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه وشهرسازی، امروز 19 شهریورماه مراسم افتتاح پروژه‌های خدماتی روبنایی شهر جدید پردیس شامل 3 مرکز آموزشی در محله تفتان دره بهشت، 5020 واحد مسکن مهر در فازهای 5، 8، 11 و 9 قدیم و جدید با حضور حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و همچنین سایر مقامات استانی و منطقه‌ای در این شهر جدید برگزار شد.

    گفتنی است در این مراسم پروژه‌های مشارکتی و مراکز محله شهر جدید پردیس با ارزش 1038 میلیارد تومان شامل مرکز محله الوند دره بهشت، تکمیل مرکز ناحیه سبلان دره بهشت، مرکز تجاری زیتون، تکمیل مرکز محله تفتان دره بهشت، مرکز تجاری مهتاب، پروژه مشارکتی مرکز تجاری آفتاب، پروژه مشارکتی دادمان، مرکز محله سهند و مرکز تجاری هیلوندر دره آرا کلنگ‌زنی شد.

    سعید غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس طی سخنرانی در این مراسم اذعان داشت: امروز می‌توانستیم تعداد پروژه‌های مسکونی بیشتری را به افتتاح برسانیم اما به دلیل شرایط مالی و عدم تامین خدمات روبنایی لازم موفق به انجام این کار نشدیم. البته گفتنی است که تمامی منابع استفاده شده برای پروژه‌های افتتاحی امروز (پروژه‌های روبنایی) نیز از محل منابع داخلی و کمک‌های ویژه شرکت مادر شهرهای جدید تامین شده است.

    غفوری در ادامه با بیان اینکه یارانه مسکن مهر نقدی اعلام شده برای تامین خدمات زیرسازی سایت‌های مسکن مهر هنوز به شهر جدید پردیس اختصاص پیدا نکرده است گفت: در این میان موفق شدیم 50 میلیارد تومان از اعتبارات گفته شده را در مردادماه سال جاری دریافت کرده و برای پروژه‌های پردیس هزینه کنیم.

    این مقام مسئول افزود: با افتتاح 3 باب مدرسه امروز تعداد مراکز آموزشی بهره‌برداری شده در شهر پردیس به 11 مورد می‌رسد که تلاش داریم تا پایان سال بین 10 تا 15 مدرسه دیگر نیز متناسب با نیاز محله و درخواست وزارت آموزش و پرورش به افتتاح برسانیم.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس در خصوص پروژه‌های پکیج مشارکتی با بخش خصوصی شهر جدید پردیس بیان کرد: پروژه‌های مذکور با ارزش 1038 میلیارد تومان به عنوان مکمل پروژه‌های خدماتی مسکن مهر پردیس به شمار می‌رود که از این میان بخشی از پروژه شهید دادمان که به صورت مشارکتی با رارگاه خاتم‌الانبیاء به انجام خواهد رسید مربوط به آغاز پروژه مترو شهر جدید پردیس خواهد بود.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از مساکن مهر فاز 11 با کمبود پکیج گاز مواجه هستند که در نتیجه مانع از نصب کنتورهای بلوک‌های این فاز از سوی اداره گاز می‌شود. در این راستا با خبر شدیم که شرکت مربوطه به دلیل نوسانات قیمتی از تحویل پکیج‌ها به پیمانکاران ممانعت می‌کند. این در حالی است که حدود 1060 واحد به دلیل مشکلات این چنینی بلاتکلیف باقی مانده‌اند که تقاضا داریم از سوی مسئولان مربوط به جد پیگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی