مدیران خودروعصر اعتبار

وضعیت بحرانی آسانسورهای مسکن مهر برخی از شهرستان های لرستان

عصر ساختمان- مدیرکل استاندارد لرستان، گفت: برخی از آسانسورهای مسکن مهر به ویژه در شهرستان ها در وضعیت بحرانی هستند.

وضعیت بحرانی آسانسورهای مسکن مهر برخی از شهرستان های لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مرضیه قنبریان شامگاه سه شنبه در شورای استاندارد لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع استاندارد سازی آسانسورها در استان، اظهار داشت: در حال حاضر 27 شرکت ثبت شده در سامانه در این زمینه داریم که از این تعداد 14 مورد در خرم آباد، شش شرکت در بروجرد و یک شرکت نیز در الیگودرز فعال هستند.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته 379 گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در استان به ثبت رسیده است، گفت: همچنین امسال نیز 160 گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان ثبت شده است.

    مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر ضرورت صدور پایان کار از سوی شهرداری ها منوط بر شرط دریافت گواهی استاندارد، گفت: متاسفانه در برخی شهرستان ها همکاری لازم در این زمینه صورت نمی گیرد.

    قنبریان با بیان اینکه همچنین این مشکل در دستگاههای اجرایی، مراکز عمومی، بیمارستان ها و دانشگاهها و ... وجود دارد و این امر نگران کننده است، بیان داشت: دانشگاه لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان های سطح شهر خرم آباد مشکلات حادی دارند و این در حالیست که اقدام خاصی در خصوص استاندارد سازی آسانسورها در آنها انجام نشده است.

    مدیرکل استاندارد لرستان، تاکید کرد: برخی از آسانسورهای مسکن مهر به ویژه در شهرستان ها در وضعیت بحرانی هستند.

    وی با اشاره به مشکل آسانسورهای مسکن مهر در برخی از شهرستان ها، عنوان کرد: سال گذشته27 درصد از آسانسورهای مسکن مهر استاندارد شد و امسال وضعیت بهتری در این زمینه داریم.

    مدیرکل استاندارد لرستان، بیان داشت: در مجموع از 371 مورد آسانسور فاقد گواهی استاندارد هستند و 207 مورد دارای گواهی استاندارد هستند.

    قنبریان با تاکید بر اینکه کمتر از نصف آسانسورهای مسکن مهر استان دارای گواهی استاندارد هستند، افزود: در کوهدشت، دورود و ازنا هیچ کاری در زمینه استاندارد آسانسورهای مسکن مهر انجام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار