مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد

توزیع ۱۲ هزار تن قیر رایگان در گیلان

عصر ساختمان:مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از توزیع ۱۲ هزار قیر رایگان و آسفالت ۱۵۰ کیلومتر در ۱۶۵ روستای این استان خبر داد.

توزیع ۱۲ هزار تن قیر رایگان در گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمد اکبرزاده ظهر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 37 سال از صدور فرمان تاریخی امام (ره) برای بازگشایی حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن می‌گذرد.

    وی بنیاد مسکن را نهادی انقلابی و خادم مردم خواند و افزود: این نهاد با همکاری و هم‌افزایی مسئولان و مردم توانست خدمات بزرگی به نظام ارائه کند هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان درباره اجرای طرح هادی تصریح کرد: در اجرای طرح هادی روستاهای گیلان 12 درصد عقب‌ماندگی کشوری به 5 درصد ارتقا یابد.

    وی با اشاره به توزیع 12 هزار تن قیر رایگان به ارزش 70 میلیارد تومان برای روستاهای گیلان در سال گذشته، تصریح کرد: با این مقدار قیر رایگان در 165 روستا 150 کیلومتر آسفالت انجام شد.

    اکبرزاده، با بیان اینکه تعمیر و بازسازی 200 هزار مسکن فرسوده اقشار کم درآمد جامعه در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است، ادامه داد: سهم گیلان در این زمینه هنوز مشخص نشده است.

    وی رودسر را به لحاظ پراکندگی و تراکم جمعیت جزو سه شهرستان نخست گیلان خواند و افزود: امیدواریم امسال برای اجرای طرح هادی بتوانیم با تلاش بیشتر کارنامه موفق‌تری ارائه دهیم.

    فرماندار رودسر نیز نشست مذکور اظهار کرد: روستاهای دارای طرح هادی بالای 20 خانوار شهرستان از 60 درصد در سال 93 به 100 درصد در سال 94 رسیده است.

    امیر جانبازی افزود: در اجرای طرح هادی روستایی از حدود 21 درصد در سال 93 به 27 درصد در سال 94 رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 هزار جلد سند مالکیت در رودسر صادر شده است، تصریح کرد: صدور سند مالکیت از 213 جلد در سال 93 به 404 جلد در سال 94 رسیده و رشد 90 درصدی داشته است.

    فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: در راستای بازسازی و تعمیرات مسکن روستایی بنیاد مسکن رودسر توانسته از درجه سه به درجه دو برسد که این امر می‌تواند در بحث پشتیبانی و گرفتن اعتبار مفید باشد.

    وی افزود: بنیاد مسکن با اجرای این طرح‌ها موجب توسعه و ارتقای خدمات عمومی بهتر و مناسب‌تر در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.

    جانبازی به تقویت زیرساخت‌ها در روستاها تأکید کرد و گفت: ماندن جمعیت تولیدکننده در روستاها نقش بسیار مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه و آبادانی کشور دارد.

    امروز سه طرح بنیاد مسکن رودسر با حضور مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به بهره‌برداری رسید.

    طرح‌های مذکور شامل اجرای طرح هادی در قالب زیرسازی و آسفالت روستای شیرمحله بخش کلاچای به طول یک کیلومتر و اعتبار 150 میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت روستای چایجان بخش چابکسر به طول 1.6 کیلومتر و اعتبار 280 میلیون تومان و زیرسازی و آسفالت قاسم‌آباد سفلی به طول 1.9 کیلومتر و اعتبار 350 میلیون تومان با مشارکت دهیاران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار