مدیران خودروعصر اعتبار

انفجار در یک منزل مسکونی یک کشته و ۴ مصدوم به جای گذاشت

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه در تهرانپارس خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر مصدوم شدند.

انفجار در یک منزل مسکونی یک کشته و ۴ مصدوم به جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 10 و 26 دقیقه یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی که حدودا 250 متر وسعت داشت، رخ داد. در طبقه همکف این ساختمان یک کارگاه نجاری قرار داشت و و طبقه‌های بالا مسکونی بود.

    وی با اشاره به اینکه شدت انفجار تخریب‌های زیادی به جای گذاشت، گفت:‌ شدت انفجار به حدی بود که هر دو طبقه کاملا تخریب شد و شیشه‌های در و پنجره نیز به خیابان پرتاب شد. حتی انفجار منجر به این شد که بخش‌هایی از سنگ‌ها و بتن‌های ساختمان به خیابان پرتاب شوند. 6 خودرو هم به دلیل پرتاب این اشیا دچار خسارت شدند.

    ملکی در مورد تلفات این حادثه نیز اظهار کرد: وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند اعلام شد که پنج نفر در ساختمان بودند. از همین رو آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جست و جو و آواربرداری را آغاز کردند و چهار نفر از آنان را خارج کردند که یک مرد و چهار زن بودند که زنده بودند اما جراحات شدیدی برداشته بودند و تحویل عوامل اورژانس داده شدند. متاسفانه یک خانم حدودا 50 ساله نیز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد علت حادثه نیز گفت: هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست و کارشناسان در حال بررسی هستند اما با توجه به اینکه یکی از احتمالات انفجار در منازل مسکونی نشت گاز است ممکن است این انفجار نیز به همین دلیل رخ داده باشد البته آتش‌نشانان در محل سیلندر گاز هم مشاهده کردند که این هم می‌تواند یکی از احتمالات بروز انفجار باشد.

    وی در پایان اظهارکرد: عملیات در ساعت 12 و 45 دقیه به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار