مدیران خودروعصر اعتبار

واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی ایلام به قیمت تمام شده به فروش می رسد

عصر ساختمان:مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از فروش واحدهای مسکونی مهر فاقد متقاضی این استان با قیمت تمام شده خبر داد.

واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی ایلام به قیمت تمام شده به فروش می رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سید کمال الدین میرجعفریان ، اظهار کرد: هیات وزیران در راستای اجرایی کردن طرح های آتی تامین مسکن، با واگذاری واحدهای فاقد متقاضی طرح مسکن مهر مازاد بر عرضه و تقاضا، بدون در نظر گرفتن برخی شرایط چون احراز داشتن صلاحیت برای مالکیت موافقت کرد.
    وی افزود: بنابراین متقاضیان می توانند با ثبت نام در طرح مسکن مهر از واحدهای بدون متقاضی در این استان خریداری کنند که در این زمینه به حوزه مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام مراجعه نمایند.
    میرجعفریان یادآور شد: آن دسته از متقاضیانی که در پروژه های تفاهم سه جانبه یا تعاونی ثبت نام کرده و در ادامه نسبت به واریز سهم آورده خود اقدام نکرده اند نیز می توانند برابر بخشنامه مذکور نسبت به ادامه روند ثبت نام و تکمیل سهم آورده خود اقدام نمایند.
    وی تعداد مسکن مهر احداثی استان ایلام 18 هزار و 944 واحد است که در قالب مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بافت های فرسوده احداث شده است.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: چهار هزار و 900 از واحدهای مسکن مهر در استان باقی مانده که هم اکنون 750 واحد آنها تکمیل شده و تا سه ماهه اول سال جاری نیز یک هزار و 500 واحد دیگر تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه مسکن مهر استان ایلام تنها در شهرهای دهلران و موسیان با مشکلاتی مواجه است، افزود: این واحدها به دلیل عدم تکمیل سهم آورده از طرف متقاضیان و انصراف آنها در مراحل مختلف ساخت متوقف شده است.
    میرجعفریان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این اقدام مشکل واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو