مدیران خودروعصر اعتبار

تدارک گروه سرمایه گذاری مسکن برای شهر جدید اندیشه

عصر ساختمان- -شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در حال بررسی و ارزیابی پروژه ای است که قرار است در زمینی به مساحت حدود ۱۶ هزار متر مربع در فاز سه شهر جدید اندیشه احداث شود.

تدارک گروه سرمایه گذاری مسکن برای شهر جدید اندیشه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اخبار پولی مالی،  مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور در شهر جدید اندیشه با محمد آیینی، مدیر عامل شرکت عمران این شهر دیدار و گفت ‌و گو کرد.

    در این جلسه که در دفتر مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار شد مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ارتباط با موضوعات مختلف شرکت از جمله اخذ پروانه ساختمانی برای یک پروژه جدید و رفع مسایل مربوط به اسناد پروژه‌های گذشته شرکت در اندیشه با مدیر عامل این شهر جدید گفت ‌و گو کرد.

    از جمله مسایل مطرح شده در این جلسه، گفتگو در ارتباط با اخذ پروانه «فاز 2 پروژه بنفشه» به عنوان یک پروژه تازه در شهر اندیشه بود.

    ظهیری با اشاره به سابقه فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در این شهر، از آیینی مدیر عامل شرکت شهر جدید اندیشه خواست نهایت تسهیلات ممکن را برای شرکت‌های تابعه گروه لحاظ کرده و از این طریق، مقدمات حضور مجدد شرکت برای توسعه این شهر را فراهم کند.

    شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در حال بررسی و ارزیابی پروژه ای است که قرار است در زمینی به مساحت حدود 16 هزار متر مربع در مجاورت فاز یک پروژه بنفشه در فاز سه این شهر احداث شود و در این راستا اقدامات لازم در حال انجام است.

    در این جلسه همچنین موضوع طرح‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید اندیشه تشریح شد و برخی از طرح‌ها توسط ظهیری مورد بررسی قرار گرفت.

    مچنین مقرر شد گروه سرمایه‌گذاری مسکن پیشنهادهای خود در خصوص برخی از این طرح‌ها را در اسرع وقت به شرکت عمران شضهر جدید اندیشه ارائه کند تا در صورت توافق طرفین، گام بلندی در راستای گسترش همکاری‌های فی‌مابین برداشته شود.

    یکی دیگر از موضوعات این جلسه، مسایل مربوط به اسناد پروژه‌های قدیمی شرکت در این شهر، از جمله پروژه‌های بوستان و بهستان بود.

    مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به تعهد این شرکت برای رفع مشکلات این پروژه‌ها و ارایه اسناد به مشتریان، نقش شرکت عمران شهر جدید اندیشه و شهرداری این شهر را در این زمینه پررنگ دانسته و از مدیر عامل شرکت عمران خواست با همکاری شرکت، مسیر اجرای این خواسته‌ها را هموار سازد.

    محمد آیینی مدیر عامل شهر جدید اندیشه نیز با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از حضور گسترده این شرکت در ساخت و سازهای شهر جدید اندیشه استقبال و بر همکاری هر چه بیشتر شرکت عمران شهر جدید اندیشه با گروه تاکید کرد.

    وی همچنین ابراز امیدواری کرد مشکلات فعلی در آینده‌ای نزدیک مرتفع شود.

    شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن با احداث پروژه‌های متعدد از قبیل بوستان، بهستان، مهستان، بنفشه و ... در شهر اندیشه، از شرکت‌های خوش‌نام و پرسابقه در این منطقه محسوب می شود.

    گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای سیاست‌های کلان خود، با احداث پروژه‌های مناسب اقشار متوسط و میان درآمدی، ضمن تامین منافع سهامداران، امکان خانه‌دار شدن این اقشار را در سراسر کشور فراهم می کند. برگزاری این جلسات نیز در همین راستا و در جهت توسعه فعالیت شرکت در این مسیر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار