مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح بیش از ۲۹۰ هزار واحد مسکن مهر

تامین ۵۱۵۵ هکتار زمین

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح بیش از ۲۹۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر، گفت: بنیاد مسکن تاکنون ۵ هزار و ۱۵۵ هکتار زمین برای مسکن مهر تامین کرده است.

افتتاح بیش از ۲۹۰ هزار واحد مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، علیرضا تابش ، با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر از سوی بنیاد مسکن، گفت: تاکنون 5 هزار و 155 هکتار زمین با ظرفیت احداث 275 هزار و 207 واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.

    وی با بیان اینکه در این مدت 320 هزار و 604 متقاضی در مسکن مهر شهرهای کمتر از 25 هزار نفر ثبت نام شدند، افزود: در مجموع تاکنون 290 هزار و 250 واحد مسکونی افتتاح شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه از این تعداد 259 هزار و 18 واحد به مرحله فروش اقساطی رسیده اند، اظهار داشت: بهسازی و نوسازی 2 میلیون واحد مسکن روستایی در برنامه های چهارم و پنجم توسعه در کشور انجام شده است.

    تابش، افزایش کمی و کیفی واحدهای مسکونی در روستاها را از دیگر اهداف برنامه های توسعه کشور دانست و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با هدف کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی احداث شده است.

    وی به بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن تاکنون بالغ بر یک میلیون و 350 هزار واحد مسکونی را بازسازی کرده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون تعداد 84 طرح هادی مصوب در دست تهیه بوده که در 61 روستا عملیات اجرایی آن  آغاز شده است، گفت: تاکنون تعداد 27 طرح به پایان رسیده و 36 روستا هم در مرحله اجرای طرح هادی هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی