مدیران خودروعصر اعتبار

ایتام اصفهانی ۵۰ میلیون تومان کمک‌هزینه مسکن دریافت می‌کنند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: وام ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی مسکن به ایتام استان اصفهان با توجه به هم‌افزایی کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان پرداخت می‌شود.

ایتام اصفهانی ۵۰ میلیون تومان کمک‌هزینه مسکن دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایمنا، محمدرضا متین پور بابیان اینکه ایجاد تعامل، هماهنگی، همبستگی و هم‌افزایی منابع و امکانات فعالان عرصه خیر و احسان یکی از برنامه‌های این نهاد در سال‌های پیش روست، گفت: این نهاد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) که از مهم‌ترین و پر سابقه ترین فعالان حمایت از نیازمندان در اصفهان هستند، به‌منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات خود جهت ارائه خدمات بیشتر به ایتام اصفهانی درزمینهٔ خرید و احداث مسکن، زیارت و درمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

    مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اصلی‌ترین هدف از این تفاهم‌نامه را تسهیل در خانه‌دار شدن ایتام مشترک تحت حمایت اعلام کرد و افزود: فرزندان یتیمی که تحت حمایت کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان قرار دارند از مزایای این تفاهم‌نامه برخوردار می‌شوند.

    وی کمک میزان هزینه خرید و احداث مسکن ایتام به دنبال این تفاهم‌نامه را از 15 تا 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:سهم کمیته امداد اصفهان در تامین این مبالغ از 10 تا 20 میلیون تومان است.

    متین‌پور تسهیل در سفرهای زیارتی ایتام مشترک بین این دو نهاد را از دیگر دستاوردهای این تفاهم‌نامه دانست و گفت: 30 درصد از هزینه سفر زیارتی ایتام مشترک بین کمیته امداد و انجمن مددکاری از منابع در اختیار کمیته امداد اصفهان تأمین و مابقی توسط انجمن مددکاری پرداخت می‌شود.

    وی با بیان اینکه توجه همه فعالان عرصه خیر و احسان به هم‌افزایی امکانات و منابع، یک ضرورت انکارناپذیر در عرصه از حمایت از نیازمندان است، گفت: تخصصی شدن و تمرکز مراکز خیریه بر مشکلات عمده نیازمندان مانند درمان، مسکن و اشتغال می‌تواند از گسترش فقر جلوگیری کند و منجر به توانمندی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای نیازمند در استان اصفهان شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه برای کمک مستمر و پایدار به جامعه مددجویان کمیته امداد اصفهان نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم، گفت: در سال‌های اخیر شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای جذب کمک‌های مردم توسط این نهاد ایجادشده‌ و خیران و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 0968877 از همه خطوط ارتباطی، شماره‌گیری کد دستوری #031*8877* از تلفن همراه و مراجعه به تارنمای https://isfahan.emdad.ir کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار