مدیران خودروعصر اعتبار

احتمال حضور رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح فرودگاه پیام

عصر ساختمان- استاندار البرز گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان البرز طی مدت اخیر، مسافربری شدن فرودگاه پیام است که در شهریور ماه انجام می‌شود و برای افتتاح آن از رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، وزرا و معاونین وزرا دعوت به عمل آمده است تا در صورت امکان با حضور عالیترین مقامات دولت شاهد بهره‌برداری از فرودگاه پیام باشیم.

احتمال حضور رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح فرودگاه پیام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در نشست خبری امروز یکشنبه چهارم شهریور با رسانه‌های استان که در استانداری البرز برگزار شد، افزود: ما در این یکسال کارهایی را انجام داده‌ایم که گزارش عملکرد آن نیز به مردم اعلام می‌شود اما این گزارش‌ها به معنای آن نیست که ضعف، نقص و یا کم‌کاری وجود ندارد که البته در قبال آن نیز نقد منصفانه را پذیرا هستیم.

    نجفی ادامه داد: ما در هفته دولت امسال بهره‌برداری از 346 پروژه خصوصی و دولتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 195 میلیارد تومان را در دستور کار داریم؛ این تعداد پروژه نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته و از نظر ریالی نیز با رشد هزار و 529 میلیارد تومانی یعنی 230 درصدی همراه بوده که رشد قابل قبولی است. با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای سه هزار و 454 نفر اشتغال ایجاد شده است.

    استاندار البرز از عملکرد خوب بخش خصوصی در بهره‌برداری از پروژه‌های امسال گفت و تصریح کرد: از کل سرمایه‌گذاری امسال، هزار و 700 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است؛ از این رقم معادل 700 میلیارد تومان در قالب پنج پروژه بزرگ حاصل سرمایه‌گذاری خارجی است.

    این مسئول در ادامه به بخش‌های مختلفی که این سرمایه‌ها در آن جریان پیدا کرده اشاره و اعلام کرد: گردشگری یکی از این حوزه‌هاست که متأسفانه تاکنون در آن ضعیف عمل شده اما در آینده شاهد افتتاح اولین هتل پنج ستاره البرز خواهیم بود.

    نجفی به روند پیشرفت پروژه‌هایی همچون آزادراه تهران-شمال، ادامه همت، قطار تهران-هشتگرد و قطار تهران-تبریز که از البرز عبور می‌کند نیز اشاره و از پیشرفت خوب این پروژه‌ها خبر داد. با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، طی شش تا 18 ماه آتی بار عظیمی از ترافیک و آلودگی استان کاسته خواهد شد.

    استاندار البرز از افزایش ضریب نفوذ گازرسانی شهری به 99.9 درصد خبر داد و گفت: این رقم در روستاها نیز به 86 درصد رسیده که با گازرسانی به روستاهای جاده چالوس و شهرستان طالقان بیشتر هم خواهد شد.

    وی به عملکرد استان البرز در حوزه اشتغال نیز اشاره و اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 13 هزار و 778 نفر طبق سامانه رصد مشغول به کار شده‌اند؛ در صدد هستیم تا پایان سال از رقم سال گذشته که 53 هزار و 500 شغل بود گذر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار