مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت و ساز غیرقانونی از معضلات جدی کرج است

عصر ساختمان:رئیس سازمان بازرسی استان البرز مطرح کرد: ساخت و ساز غیرقانونی یکی از معضلات جدی شهرستان کرج است.

ساخت و ساز غیرقانونی از معضلات جدی کرج است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، از اداره کل دادگستری، سعید دهقان روز یکشنبه در بازدید امام جمعه کرج از دادگستری استان البرز با ارائه گزارشی به تشریح اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: سال 94 با تلاش همکاران در سازمان بازرسی توانستیم رتبه نخست را از نظر عملکردی در بین سازمان‌های بازرسی کل کشور کسب کنیم.
    وی افزود: در بررسی‌ها مشاهده می‌شود که برخی از ساختمان‌های چندین طبقه بدون اخذ مجوز لازم و با مصالح غیراستاندارد و در نتیجه بدون نظارت در حال ساخت هستند که در این رابطه افراد مسئول که قصور داشتند به مراجع قضایی وذیصلاح استان معرفی شده‌اند.
    وی با تاکید بر اولویت پیشگیری در مجموعه بازرسی استان، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از 500 گزارش از دستگاه‌های اجرایی استان تهیه و پیگیری شد که در نتیجه آن تعدادی از افراد به دلیل تخلفات مشاهده شده تحت تعقیب قرار گرفتند.
    رئیس سازمان بازرسی استان اضافه کرد: در یکی از دستگاه‌های اجرایی، در حین بازرسی‌ها متوجه شدیم وجوه غیرقانونی از مردم اخذ شده که گزارش مربوط به تخلف یکی مسئولان مربوطه، تدوین و مورد رسیدگی قرار گرفت.
    وی ساخت و ساز غیرقانونی و غیر اصولی در شهر کرج را یکی از معضلات جدی این شهرستان دانست و گفت: در بررسی‌ها مشاهده می‌شود که برخی از ساختمان‌های چندین طبقه بدون اخذ مجوز لازم و با مصالح غیراستاندارد و در نتیجه بدون نظارت در حال ساخت هستند که در این رابطه افراد مسئول که قصور داشتند به مراجع قضایی وذیصلاح استان معرفی شده‌اند.
    دهقان همچنین با ارائه گزارشی از تخلفات در دستگاه‌های اجرایی استان در سال 94 گفت: با وجود اقدامات پیشگیرانه، نیازمند فعالیت‌های فرهنگی برای کاهش تخلفات هستیم؛ متاسفانه زمینه وقوع جرم در برخی از دستگاه‌ها به راحتی مهیاست که باید تدابیر جدی برای مقابله اندیشیده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار