مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل های شهر تهران:

تعمیرات تخصصی و مقاو‌م‌سازی ۱۴۰ دستگاه پل در سال گذشته صورت گرفت

عصر ساختمان:مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل های شهر تهران، از انجام تعمیرات تخصصی ۱۳۱ دستگاه پل سواره‌رو و همچنین مقاوم‌سازی سازه‌ای و لرزه‌ای ۹ پل دیگر طی سال ۱۳۹۴ خبر داد.

تعمیرات تخصصی و مقاو‌م‌سازی ۱۴۰ دستگاه پل در سال گذشته صورت گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری آریا،مهندس مهدی پورشاسب که در تشریح عملکرد شرکت یادمان سازه در خصوص تعمیر و مقاوم سازی پل‌های شهر تهران طی سال 1394 سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی یک سال گذشته 3 دستگاه از پل‌های سواره رو شهر تهران تحت اجرای عملیات مقاوم سازی سازه‌ای و 6 دستگاه پل نیز مورد اقدامات مربوط به مقاوم سازی لرزه‌ای قرار گرفته‌اند که این عملیات هنوز در پل‌ تقاطع بزرگراه شهید حکیم با رودخانه کن و پل مبدل جاده قم در مسیر بزرگراه شهید آوینی ادامه دارد.
    مهندس پورشاسب با بیان آنکه فرسودگی درزهای انبساط و نئوپرن‌ها همچنان از رایج ترین مشکلات پل‌های آسیب دیده پایتخت به شمار می ‌روند، از برنامه شرکت یادمان سازه به منظور تعمیر 135 دستگاه پل سواره رو در سال 1395 خبر داد و گفت: براساس معیارهای بودجه مصوب و طرح ارائه شده از سوی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، 14 دستگاه پل برای اجرای عملیات مقاوم سازی در سال جاری اولویت بندی شده اند. به گفته وی پل تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه امام علی(ع)، پل تقاطع بزرگراه شهید صدر با بزرگراه شهید مدرس، پل تقاطع بزرگراه شهید صدر با خیابان دکتر شریعتی، پل تقاطع بزرگراه شهید بابایی با خیابان دارآباد، پل نمایشگاه بین المللی تهران و پل های تقاطع بزرگراه نواب با خیابان های امام خمینی(ره)، هلال احمر و قزوین در اولویت نخست مقاوم‌سازی قرار دارند.
    گفتنی است فعالیت شرکت یادمان سازه در زمینه ترمیم و مقاوم سازی پل‌های سواره رو، در قالب تعمیرات تخصصی و مرمت اساسی، رفع خطر احتمالی و آسیب‌هایی که بهره برداری از پل‌ها را مختل می‌کند، پاسخ به پیامهای سامانه 137 و در نهایت مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های شهر تهران صورت پذیرفته و اقدامات متعددی از جمله تعمیر و تعویض درزهای انبساط و نئوپرن‌های پل‌ها، اصلاح و نصب سیستم زهکش پل‌ها، ترمیم ستون‌ها، سرستون‌ها و نشیمن‌گاه‌ها، نصب هندریل و تعویض روکش آسفالت پل‌ها را در دستور کار خود داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار