مدیران خودروعصر اعتبار

آسفالت sma به عنوان آسفالتی نوین در معابر شهر اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت

عصر ساختمان- آسفالت sma که از استحکام و طول عمر بیشتری برخوردار است؛ برای اولین بار در معابر شهر اردبیل تولید و پخش می‌شود.

آسفالت sma به عنوان آسفالتی نوین در معابر شهر اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبر آنلاین، حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از عملیات عمرانی تداوم یافته در شهرستان اردبیل اظهار کرد: طی روز گذشته آسفالت sma به عنوان آسفالتی نوین و جایگزین آسفالت معمولی برای اولین بار در معابر شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    وی گفت: از جمله خصوصیات بارز این آسفالت می توان به استحکام زیاد و عدم سرخوردگی و افزایش عمر خدمت دهی روسازی، بهبود مقاومت لغزندگی رویه آسفالت اشاره کرد.

    شهردار اردبیل افزود: کاهش انعکاس نورهای مزاحم در شب و پایین آمدن درصد فضای خالی افزایش «فیلر»، کاهش خرابی‌هایی چون شیار افتادگی و ترک‌های حرارتی و عریان شدگی از دیگر خصوصیات این آسفالت نوین در شهر است.

    لطف‌اللهیان یادآور شد: با بهره‌برداری از این نوع آسفالت، معابر و خیابان‌های شهر در سال‌های آتی مشکل چندانی در حوزه آسفالت و تردد نخواهند داشت و با توجه به رایزنی‌های نهایی امیدوار به برطرف سازی بسیاری از مشکلاتی که در آسفالت ریزی معابر با آن مواجه می‌شدیم؛ هستیم.

    آسفالت نوین

    وی از اجرای عملیات آسفالت ریزی sma در خیابان عطایی اردبیل خبر داد و گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم؛ عملیات عمرانی در شهر با نهایت دقت و سرعت در حال اجرا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی