مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تکمیل و تجهیز بیمارستان زرند نیازمند ۵۰ میلیاردتومان است

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام این مطلب که تکمیل و تجهیز بیمارستان زرند کرمان نیازمند ۵۰ میلیاردتومان است، گفت: بیمارستان موجود زرند به دلیل زلزله‌های اخیر، آسیب کلی دیده است و هم‌اکنون نیز از این منظر، زرند در تنگنا قرار دارد.

تکمیل و تجهیز بیمارستان زرند نیازمند ۵۰ میلیاردتومان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جزئیات بازدید خود را بیمارستان زرند کرمان را تشریح  کرد.

    علیزاده گفت: سازمان مجری در زرند کرمان در حال احداث بیمارستانی است که این بیمارستان حدود 150 تختخوابی است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اهمیت تسریع در تکمیل این پروژه بیمارستانی را زلزله‌های اخیر کرمان عنوان کرد و افزود: بیمارستان موجود زرند به دلیل زلزله های اخیر، آسیب کلی دیده است و هم اکنون نیز از این منظر، زرند در تنگنا قرار دارد. بنابراین تکمیل این بیمارستان و تسریع در انجام آن در اولویت های سازمان مجری قرار دارد.

    علیزاده ادامه داد: این بیمارستان 6 اتاق عمل، 4 اتاق زایمان، مجموعا 25 تخت مراقبت ویژه دارد. همچنین بخش اورژانس بیمارستان با 13 تخت است.

    وی افزود: این بیمارستان به عنوان بیمارستان جنرال دارای بخش‌های تخصصی اصلی شاملِ بخش‌های جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان است. در کنار بخش‌های اصلی اتاق‌های بستری به منظور ارایه خدمات بستری با 21 تخت برای هر بخش پیش‌بینی شده است.

    علیزاده با اعلام اینکه در درمانگاه‌ها نیز خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی همانند قلب و عروق و ... ارایه می‌شود، گفت: این بیمارستان هم‌اکنون در حدود 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پیش‌بینی کرده‌ایم برای این بیمارستان حدود 50 میلیاردتومان باید سرمایه‌گذاری انجام شود. در عین حال، به نحوی پیش‌بینی کردیم که امسال در چهلمین سالگرد انقلاب، این پروژه به افتتاح برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو