مدیران خودروعصر اعتبار

رونق بخش مسکن عامل خروج اصناف مرتبط از رکود است

عصر ساختمان- معاون مالی و فناوری مدیریت شعب استان خوزستان، رونق بخش مسکن را عاملی بسیار مهم برای خروج اصناف مرتبط با این بخش از رکود دانست.

رونق بخش مسکن عامل خروج اصناف مرتبط از رکود است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، سید جابر نظاری معاون مالی و فناوری مدیریت شعب استان خوزستان در نشست مشترک با اعضای اتحادیه املاک شهرستان اهواز ضمن تشریح محصولات و حساب های بانک مسکن به منظور رونق بخشی به فعالیت های ساخت و ساز در کشور اظهار کرد: بانک مسکن با همکاری دولت، مصمم است که رکود فعالیت های ساخت و ساز را خاتمه دهد و شاهد رونق بخشی در آن باشد.

    وی افزود: در صورت رونق یافتن فعالیت های مسکن، قطعا همه صنوف و فعالیت های مرتبط با خرید و فروش و ساخت و ساز مسکن از وضعیت پیش آمده بهره خواهند برد به همین دلیل انتظار داریم تمام صنوف و دستگاه های مرتبط در این راه با بانک مسکن همکاری کنند.

    نظاری با اشاره به اینکه مشاوران املاک از جمله صنوفی هستند که در صورت موفق بودن طرح های جدید بانک مسکن از بابت آن متنفع می شوند، بیان کرد: انتظار داریم مشاوران املاک در این خصوص با بانک مسکن همکاری کرده و طرح های جدید بانک مسکن را به فعالان این بخش معرفی کنند و به عبارتی در زمینه اطلاع رسانی در کنار ما باشند.

    همچنین فاضل معاون اتحادیه مشاوران املاک اهواز با استقبال از طرح های بانک مسکن اظهار امیدواری کرد؛ این طرح ها و حساب های جدید باعث خروج فعالیت های مرتبط با بانک مسکن از رکود شوند.

    وی افزود: ما خود را هم خانواده بانک مسکن می دانیم زیرا فعالیت های بانک به صورت مستقیم بر رونق فعالیت های ما اثر می گذارد به همین دلیل تمام تلاش خود را برای موفقیت طرح های بانک مسکن انجام می دهیم و در این خصوص با برگزاری چندین جلسه با حضور اعضا، این خدمات را برای معرفی به مشتریان و فعالان بخش مسکن تشریح می کنیم.

    فاضل تصریح کرد: تداوم همکاری ما با بخش مسکن بسیار ضروری است زیرا موفقیت سیاست های این بانک به صورت مستقیم بر فعالیت های ما اثر مثبت می گذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار