مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز ثبت‌نام مسکن مهر بدون متقاضی برای افراد تحت پوشش بهزیستی

عصر ساختمان:در حالی دو روز پیش مدیرعامل عمران پرند از امضای تفاهمنامه با بهزیستی برای ۱۰۰۰ واحد بدون متقاضی مسکن مهر این شهر خبر داده بود که قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی از فراخوان ثبت‌نام مسکن مهر ویژه معلولان در شهرهای جدید پرند و هشتگرد خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مسکن مهر بدون متقاضی برای افراد تحت پوشش بهزیستی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، قاسم عبدالله‌زاده با  اشاره به این‌که یکی از مولفه‌های مهم در بحث توانمندسازی تامین مسکن خانواده‌هاست گفت: تهران کلانشهری است که معضل مسکن در بین همه خانواده‌های آن مشهود است.

    وی با اشاره به مکاتبه‌ ریاست سازمان بهزیستی کشور با مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید هشتگرد و پرند افزود: قول مساعد داده شد که خانواده‌ها اعم از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و همه افراد اعم از معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان ترخیصی که مشکل مسکن دارند در طرح مسکن مهر دو شهر جدید پرند و هشتگرد ثبت‌نام کنند.

    وی گفت: بهزیستی به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هستند و احیانا دارای یک فرزند معلول هستند، 8 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای خانوارهای دارای دو عضو معلول با احتساب کمک بنیاد مستضعفان و خیرین مبلغ 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

    عبدالله‌زاده با بیان اینکه خانواده‌ها از همین الان فرصت دارند تا برای ثبت‌نام مسکن مهر دو شهر هشتگرد و پرند اقدام کنند، یادآور شد: تمامی افرادی که تحت پوشش بهزیستی و دارای پرونده هستند و تا به حال از تسهیلات و امکانات و زمین‌های دولتی استفاده نکردند می‌توانند مستقیما به شرکت‌های مادر تخصصی عمران شهرهای هشتگرد و پرند مراجعه و در طرح مسکن مهر سازمان ثبت‌نام کنند.

    به گفته وی، همه خانواده‌ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واحدهای مسکونی مهر هستند و دارای معلولیت شدید نیز نیستند و قطعا تعدادی از آن‌ها ممکن است نابینا، ناشنوا، زن سرپرست خانوار یا فرزند ترخیصی باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

    به گزارش تسنیم، طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند از تعیین تکلیف بخشی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: به زودی قراردادی با سازمان بهزیستی برای واگذاری 1000 واحد بدون متقاضی امضا می شود.

    وی اظهار کرد: حدود 7000 مسکن مهر بدون متقاضی در پرند داریم که با توجه به دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف آنها طی روزهای آینده تفاهمنامه‌ای برای واگذاری 1000 واحد به بهزیستی امضا می‌شود.

    وی با اشاره به ورود چند تعاونی مسکن برای خرید این واحدها، تصریح کرد: قیمت‌ واحدهای مذکور متفاوت است و متقاضیان باید 50 درصد از قیمت مسکن مهر را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند.

    به گفته وی، این واحدها دارای 30 میلیون تومان تسهیلات بانکی هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو