مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن استان

احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد اولویت اصلی برنامه های بانک مسکن است

عصر ساختمان- جلال‌الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان نشست خبری با اصحاب رسانه استان برگزار کرد.

احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد اولویت اصلی برنامه های بانک مسکن است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از هیبنا، جلال‌الدین سلیمی مدیر شعب استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به برنامه ها و مشکلات فرا روی طرح ملی بازآفرینی شهری و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری اشاره کرد و اظهار داشت: احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد اولویت اصلی برنامه های بانک مسکن است لذا با تمام توان آماده همکاری با دستگاه های اجرایی مرتبط خصوصا شهرداری های استان بعنوان تامین کننده مالی و پرداخت تسهیلات در این زمینه هستیم.

    سلیمی به احیای بافت های فرسوده شهر سنندج اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن از شرکت های وابسته به گروه مالی بانک مسکن از پروژه های پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان در سه محله غفور، فرجه و چهارباغ ، آماده پرداخت تسهیلات و احیای بافت های فرسوده در صورت همکاری دستگاه های اجرایی خصوصا شهرداری هستیم.

    وی با بیان اینکه بانک مسکن یکی از اعضای ستاد اجرایی طرح باز آفرینی شهری است، افزود: برای اجرای این طرح ها در شهرهای مختلف از جمله قروه، کامیاران، سقز و دیواندره نیز جلساتی با فرمانداران و شهرداران برگزار شده تا زمینه احیای بافت های فرسوده با همکاری مسوولین این شهرها فراهم شود.

    مدیر شعب استان همچنین با بیان اینکه ما برای اجرا نمودن طرح باز آفرینی شهری نیازمند سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری بودیم اما عملا کاری انجام نشد اظهار داشت : دست اندازهای دریافت مجوز، ابهامات مشتریان دریافت تسهیلات، رکود موجود در بخش مسکن و هیجانات سایر بخش های از جمله طلا و ارز مشکلات و چالش های موفقیت در اجرای طرح احیای بافت فرسوده شهری است.

    مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان گفت: شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن صفر تا 100 واحدهای مورد نیاز متقاضیان را احداث و پس از آن واحدها را با تسهیلات موجود بانکی به آنها واگذار می کند.

    وی همچنین افزود: هم اکنون این شرکت در انتظار معرفی اراضی در سه محله برنامه ریزی شده شهر سنندج از سوی اداره کل راه و شهرسازی است تا کار اجرایی را آغاز کند.

    سلیمی در ادامه سخنانش به میزان معوقات بانک مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از 18 هزار و 500 میلیارد ریال سپرده بانک مسکن که جز بانکهای برتر استان نیزهستیم مبلغ هزارو 200 میلیارد ریال معوقات داریم که این به دلیل عدم وصول تسهیلات متقاضیان بوده است و بیشترین معوقات ما مربوط به بخش مسکن روستایی است که امیدواریم مشتریان نسبت به پرداخت معوقات خود به بانک اقدامات لازم را انجام دهند.

    لازم بذکر است بانک مسکن در استان کردستان دارای 24 شعبه است که 10 شعبه در شهر سنندج و 14 شعبه در سایر شهرستان ها خدمات رسانی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار