مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر داد:

آتش سوزی تابلوهای برق ساختمان ۱۰ طبقه در دروس

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی تابلوهای برق یک ساختمان مسکونی در دروس خبر داد.

آتش سوزی تابلوهای برق ساختمان ۱۰ طبقه در دروس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: ساعت 16:32 بعدازظهر امروز(چهارشنبه) حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان دروس، خیابان وارسته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان بلند و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

    وی افزود: در محل مشاهده می‌شود که یک مجتمع مسکونی 10 طبقه که دو طبقه هم در قالب زیر زمین داشت و 18 خانواده در آن سکونت داشتند، در طبقه منفی دو تابلو‌های برق ساختمان دچار آتش سوزی شده بود.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه در قسمت تابلوی برق سیم و کابل زیادی وجود دارد، دود غلیظی طبقات بالایی را پر کرده بود و تقریبا تمام افرادی که در ساختمان حضور داشتند، در وضعیت نا ایمنی قرار گرفته بودند.

    ملکی گفت: همزمان با خاموش کردن آتش در طبقه منفی دو،گروه‌های دیگر آتش نشان‌ها با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و شروع به خارج کردن ساکنان ساختمان کردند.

    وی تصریح کرد: حدود 40 نفر از ساکنان ساختمان با کمک آتش نشان‌ها به سلامت و بدون آسیب دیدگی از ساختمان خارج شدند که 7 نفر از آن‌ها کودک و نوزاد بودند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش به سرعت خاموش و در حال حاضر آتش نشان ها در حال ایمن سازی محل هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی