مدیران خودروعصر اعتبار

اتخاذ تمهیدات برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی،گفت:دولت با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی در مدت اخیر، تسهیلات و کمک های بلاعوض بیشتری برای رسیدگی به مناطق زلزله زده اختصاص دهد.

اتخاذ تمهیدات برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، فرهاد تجری  در خصوص رسیدگی به مناطق زلزله در استان کرمانشاه گفت:با توجه به شدت زلزله در استان کرمانشاه آسیب و خسارت های جدی به مسکن مهر سرپل ذهاب وارد شده است.

    نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:همانطور که در مصاحبه های قبلی اشاره شد بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و مصوباتی در این رابطه وجود دارد.

    بررسی وضعیت زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه

    این عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی، افزود:با توجه به اینکه مستاجران از عمدتا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند مقرر شده که تمهیداتی برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر اندیشیده شود و تا آن جا که اطلاع دارم یک قطعه زمین در حدود 6 هکتار برای انجام این مهم خریداری شده است.

    تجری در ادامه گفت:فراخوانی برای شناسایی زلزله زدگان مستاجر در مناطق زلزله زده انجام شده است تا تسهیلاتی برای خانه دار شدن این قشر ارائه شود و امیدوام مسئولان در ادامه رسیدگی ها خود با تسریع در امور، کارها را به سرانجام برسانند.

    بررسی روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه

    وی افزود:ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه با توجه به اینکه خیلی درگیر بروکراسی اداری نمی شوند روند مناسبی داشته هر چند افزایش قیمت مصالح ساختمانی روند ساخت و ساز را با کندی روبرو کرده است که باید این مشکل را حل کرد.

    نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی پیشنهاد می شود دولت تسهیلات و کمک های بلاعوض بیشتری برای رسیدگی به مناطق زلزله زده در نظر بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار