مدیران خودروعصر اعتبار

تکذیب برداشت از حساب متقاضیان برای خدمات‌ زیربنایی و روبنایی مسکن مهر

عصر ساختمان:معاون فنی مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این‌که هیچ حکمی از سوی دیوان عدالت اداری در خصوص خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر به دست ما نرسیده است،‌گفت:تا جاییکه امکان داشته باشد منابع مورد نیاز را از اعتبارات شرکت مادر تامین می‌کنیم.

تکذیب برداشت از حساب متقاضیان برای خدمات‌ زیربنایی و روبنایی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، حسن ولی‌پور ، در واکنش به انتشار خبری مبنی برای دستور موقت دیوان عدالت اداری برای توقف برداشت از حساب متقاضیان جهت خدمات زیربنایی و روبنایی، اظهار کرد: تا این لحظه چنین حکمی از سوی دیوان عدالت اداری به شرکت عمران شهرهای جدید ارسال نشده است.

    وی با تاکید بر این‌که در دوران مدیرعاملی در شرکت عمران پردیس میزان برداشت از حساب متقاضیان برای خدمات زیربنایی و روبنایی را به صفر رساندیم، یادآور شد: سیاست کلی شرکت عمران شهرهای جدید ایران تامین منباع مورد نیاز برای خدمات مذکور از طریق اعتبارات شرکت مادر یا شهرهای جدید است.

    وی از بررسی موضوع دستور دیوان عدالت اداری برای شرکت عمران شهرهای جدید نیز خبر داد.

    رجب‌صلاحی مدعامل شرکت  عمران پردیس نیز در گفت‌وگویی کوتاه با تسنیم ضمن رد برداشت از حساب متقاضیان مسکن مهر برای خدمات زیربنایی و روبنایی، گفت: از دستور دیوان عدالت اداری اطلاعی ندارم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی