مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرکزی:

۷۰۰میلیارد ریال برای واحدهای زلزله زده کرمانشاه هزینه شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال توسط این بنیاد در استان برای ساخت و بازسازی واحدهای خسارت دیده در ۴۰ روستا مناطق زلزله زده کرمانشاه هزینه کرد.

۷۰۰میلیارد ریال برای واحدهای زلزله زده کرمانشاه هزینه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدرضا رضافرح روز یکشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار در اراک، افزود: ساخت و بازسازی سه هزار واحد خسارت دیده در 40 روستا مناطق زلزله زده به بنیاد مسکن این استان واگذار شد که تاکنون65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    وی اظهار کرد: 2 هزار و 600 واحد تکلیفی بنیاد مسکن استان در مناطق زلزله زده در مرحله پی کنی، 2 هزار واحد اجرای فونداسیون، 2هزار واحد اسکلت بندی، یکهزار و 600 واحد سقف، یک هزار و 400 300 واحد در جریان دیوارچینی و نیز 900 واحد گچ و خاک است.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: این بنیاد سه هزار واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده را آواربرداری کرده است.
    رضا فرح افزود: ساخت هر واحد مسکونی تخریب شده از زلزله 470 میلیون ریال هزینه دارد که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آن ها تسهیلاتی بانکی بلاعوض پرداخت می شود.
    وی اظهار کرد: این تسهیلات به تنهایی برای تکمیل هر واحد زلزله زده کافی نیست و از کمک خیران در این راستا کمک گرفته شده است.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: اعزام 50 مهندس ناظر و انتقال 110 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان مرکزی در کمک به ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی زلزله زدگان غرب کشور است.
    رضافرح افزود: پنج گروه پیمانکار از این استان در مناطق زلزله زده به صورت شبانه روزی فعالیت دارند تا ساخت و ساز در شهریور ماه به پایان برسد.
    22 آبان 1396 زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر حد فاصل منطقه ازگله و سرپل ذهاب درغرب کرمانشاه را به شدت لرزاند و خسارت های زیادی به این استان زد.
    این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگاران ارزشمند امام راحل است که در 21 فروردین 1358 تاسیس شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار