مدیران خودروعصر اعتبار

زمینه های همکاری تامین اجتماعی خوزستان و بانک مسکن شناسایی شد

عصر ساختمان- در نشست مشترک مدیران مدیریت خوزستان و اداره کل تامین اجتماعی استان، راه های گسترش تعامل و زمینه های همکاری دو طرف بررسی شد.

زمینه های همکاری تامین اجتماعی خوزستان و بانک مسکن شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در این نشست سید محمد مرعشی مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به جایگاه متعالی بانک مسکن در شبکه بانکی کشور، اظهار کرد: بانک مسکن یکی از بانک های مطرح کشور به شمار می رود که به خوش نامی معروف است و اغلب مردم برای خانه دار شدن خود، قطعا مراوده ای با این بانک داشته اند.

     

    وی افزود: با توجه به اینکه تامین اجتماعی نیز به نوعی همانند بانک مسکن با اقشار مختلف در ارتباط است و به نوعی به طبقه متوسط و محروم جامعه خدمات رسانی می کند، بسیار علاقه مندیم تعامل و همکاری خود را با این بانک افزایش دهیم.

    مرعشی بیان کرد: آمادگی داریم که تعاملات خود را با بانک مسکن به عنوان بانکی که هدفش خانه دار کردن مردم ایران است در زمینه های مختلف افزایش دهیم و در این بین لازم است کارشناسان دو سازمان راه های افزایش تعامل و همکاری را شناسایی و برای بهره مندی بیشتر، آنها را ارایه کنند.

    در این نشست علی اصغر نادری مدیر شعب استان خوزستان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و انتصاب مدیرکل تامین اجتماعی استان به این سمت اظهار کرد: با وجود اینکه بانک عامل سازمان تامین اجتماعی مشخص است ولی ما در خوزستان این آمادگی را داریم که در موارد دیگر همکاری های دوجانبه ای داشته باشیم.

    وی افزود: برای نمونه در زمینه تعاونی مسکن کارکنان، صندوق های قرض الحسنه کارکنان و سپرده پذیری بخشی از منابع اداره کل تامین اجتماعی در حساب های تسهیلاتی بانک مسکن به منظور خانه دار کردن کارکنان تامین اجتماعی،همکاری بانکی مناسبی داشته باشیم.

    نادری با اشاره به اینکه این مدیریت در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان خوزستان رتبه نخست را در بین بانک های استان دارد، عنوان کرد: بانک مسکن علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود که همان تسهیل خانه دار کردن مردم است، در زمینه های مختلف نیز همکاری های مناسبی به منظور رونق اقتصادی و کسب و کارهای مردمی داشته است.

    مدیر شعب استان خوزستان تاکید کرد: همکاران ما این آمادگی را دارند که در نشست های دو جانبه، بسته ای مناسب به منظور آغاز مراودات بانکی طراحی و در اختیار اداره کل تامین اجتماعی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار