مدیران خودروعصر اعتبار

تقدیر از خدمات ارزنده بانک مسکن

عصر ساختمان- علی محمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان کردستان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با حضور سرزده در دفتر مدیر شعب استان از خدمات ارزنده بانک مسکن تقدیر کرد. ‌

تقدیر از خدمات ارزنده بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در این نشست، مرادی، با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد بانک مسکن در استان کردستان، اظهار داشت : یکی از خدمات ارزنده بانک مسکن کمک به بازسازی بافت فرسوده و مقاوم سازی مسکن روستایی است لذا می باید در جهت افزایش توان مالی این بانک در استان تمامی دستگاه های اجرایی در وصول مطالبات معوق با بانک مسکن همکاری کنند.

    وی در ادامه به بررسی آمار و عملکرد بانک مسکن استان در سه ساله اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد : همت مضاعف و حضور بانک در تأمین مسکن ایرانیان خصوصا اقشار مختلف جامعه ستودنی است که امیدواریم سایر دستگاههای اجرایی همچون بانک مسکن با تلاش و برنامه ریزی زمینه توسعه و رونق اقتصادی را در استان کردستان فراهم سازند.

    جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان نیز ضمن تشکر از حضور نماینده قروه و دهگلان در مدیریت استان طی سخنانی اظهار کرد : رویکرد بانک مسکن کمک به رونق اقتصادی و توسعه بخش مسکن خصوصا احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد است که امیدواریم با همکاری مسوولین استان، زمینه تحقق این امر مهم را فراهم سازیم.

    سلیمی در ادامه افزود: با توجه به ارتباط بسیار زیاد سایر حوزه های اقتصادی کشور با بخش مسکن و ساختمان ،‌ هرگونه برنامه ریزی و تصمیم مسوولین نظام برای تحرک و رونق این بخش را به فال نیک گرفته و در این خصوص و در راستای سیاست های ابلاغی مدیران ارشد بانک ، تمام توان خود را جهت در این زمینه خواهیم بست.

    وی ضمن ارایه آماری از عملکرد بانک در ارایه خدمات مطلوب به مردم و مراجعین گفت : بانک مسکن یکی از سازمان هایی است که برای تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم و عرضه خدمات با کیفیت و قابل قبول به آنان سرمایه گذاری زیادی کرده است و از همه ظرفیت های انسانی و سخت افزاری خود به منظور افزایش سطح محصولات و خدمات خود استفاده کرده تا مراجعین با صرف کمترین زمان ممکن به بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات دست یابند.

    سلیمی ضمن اعلام آمادگی بانک مسکن جهت پذیرش هرگونه طرح ، پیشنهاد ، نظر و حتی انتقاد جهت ارایه خدمات با کیفیت و تسریع درانجام امور مراجعین افزود : بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف مردم بویژه گروه های متوسط در آمدی نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور بویژه در بخش ساخت و ساز و عرضه واحدهای مسکونی و رونق مسکن داشته است.

    لازم به ذکر است در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود از طرف مدیریت شعب استان کردستان به علی محمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اهدا شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو