مدیران خودروعصر اعتبار

مدل پارکت های جدید و شیک و انواع کفپوش های چوبی

عصر ساختمان: بر اساس نظریه طراحان داخلی پوشش و مدل پارکت کف اتاق پایه و اساس طراحی دکوراسیون داخلی منازل است. پارکت های چوبی از قدیمی ترین انواع کفپوش ها هستند که از زمان های گذشته تا به امروز توجه همه افراد و طراحان داخلی را به سوی خود جلب کرده اند. در ادامه این مطلب انواع مدل پارکت با طراحی های متنوع را مشاهده خواهید کرد.

مدل پارکت های جدید و شیک و انواع کفپوش های چوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » ، از پارکت در سال 1693 برای اولین بار در کاخ ورسای فرانسه استفاده شد. پارکت های چوبی دارای کیفیت بالایی هستند و زینت بخش منازل شما می باشند. در این بخش نکاتی را برای موفقیت در خرید پارکت و انواع متنوع مدل پارکت را ملاحظه خواهید کرد.
انواع متنوع مدل پارکت و کفپوش های چوبی
تنوع در رنگ و طرح های پارکت های چوبی بسیار زیاد است و هم چنین پارکت ها توانایی مطابقت با هر محیطی را دارند. رنگ و نور و فضای اتاق بر روی یکدیگر تاثیر متقابلی دارند و به هم وابسته هستند و هم چنین رنگ سقف و دیوار ها و کفپوش بر روی احساس شما از محیط تاثیر گذار است. در هنگام خرید پارکت توجه به مقاومت و رنگ پارکت حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنید.
مدل های پارکت پذیرایی
رنگ انتخابی کفپوش پذیرایی در اندازه آن تاثیر گذار است و هم چنین با انتخاب طرح پارکت زیبا ممکن است پذیرایی شما از آنچه که هست بزرگتر و یا کوچکتر به نظر برساند جالب است که بدانید رنگ پارکت در گرم و سرد نشان دادن فضا هم موثر است.
به طور کلی رنگ پارکت همیشه مورد توجه طراحان داخلی دکوراسیون ساختمان قرار می گیرد.
اگر فضای پذیرایی شما کوچک است بهترین ایده برای انتخاب رنگ پارکت رنگ های روشن ( Ash و یا Oak) هستند این رنگ ها فضای  پذیرایی را بزرگتر نشان می دهند و هم چنین حس نشاط و زندگی را در شما زنده می سازند.
مدل ساده کفپوش چوبی مدل شیک کفپوش برای پذیرایی پارکت طرح دار شیک و مدرن مدل های پارکت با طرح های متنوع و جذاب
رنگ روشن پارکت فضای منزل شما را کلاسیک می کند و با همه وسایل دکوراسیون پذیرایی شما سازگاری دارد و هارمونی زیبایی از رنگ ها را در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند.
بهتر است که از رنگ های تیره و تند نیز در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده نمایید زیرا اگر همه دکوراسیون داخلی شما به رنگ روشن باشد فضای پذیرایی سرد و بی روح خواهد شد و استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی فضای زیبا و گرمی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار