مدیران خودروعصر اعتبار

روحانی: تامین مسکن در داخل شهر با مسکن مهر در بیابان فرق دارد

عصر ساختمان:ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شاید با صرفه ترین کار در گذشته این بود که به بافت فرسوده توجه بیشتر می شد گفت: تامین مسکن در داخل شهر یا اطرف آن با مسکن مهر در بیابان فرق دارد.

روحانی: تامین مسکن در داخل شهر با مسکن مهر در بیابان فرق دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، حجت اسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز حساب 100 حضرت امام(ره) و شروع فعالیت این بنیاد افزود: بنیاد مسکن در طول تاریخ فعالیتش موفقیت های خوبی در زمینه بازسازی، بهسازی و ساماندهی مسکن های روستایی و طرح های هادی داشته است.
    وی ادام داد: دولت یازدهم در زمینه مسکن چند برنامه دارد که از جمله آنها صندوق پس انداز جوانان است تا با پس انداز آنان در کنار کمک هایی که بانک مسکن از طریق تسهیلات در اختیارشان قرار می دهد بتوانند صاحب مسکن شوند.
    رییس دولت یازدهم اظهار داشت: وقتی در تاریخ می بینم یکی از نهادهایی که در ماه های آغازین پس از پیروز انقلاب حضرت امام دستور تشکیل آن را دادند، بنیاد مسکن بود ، این نشانگر نیاز جامعه به مسکن و اهمیت آن در زندگی مردم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی