مدیران خودروعصر اعتبار

توزیع ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن بین فرهنگیان

عصر ساختمان- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات ارائه وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن در بین فرهنگیان توزیع شده است.

توزیع ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن بین فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تاکنون 1200 میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن در بین فرهنگیان سراسر کشور  توزیع شده است.

    وی ادامه داد: وام‌های مرابحه به تناسب و تناوب از 5 میلیون تا 15 میلیون تومان و وام‌های مسکن از 40 میلیون تا 50 میلیون تومان در بین فرهنگیان سراسر کشور در حال توزیع است.

    کریمی‌فر با بیان اینکه روند فرایند پرداخت و توزیع وام‌های کم بهره بانک ملی در دو سر فصل مرابحه و مسکن  همچنان ادامه دارد، افزود: پرداخت وام ضروری فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در قریب به 700 صندوق تسهیلات، حداکثر تا 50 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه در حال اجراست.

    وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با سایر بانک‌ها از جمله بانک رسالت مبنی بر سپرده‌گذاری فرهنگیان تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 2 درصد از دیگر اقدامات اجرایی و رفاهی فرهنگیان است که هم اکنون با رعایت ضوابط، در حال پرداخت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی