مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد

تهیه طرح هادی ۲ هزار روستای گیلان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از تهیه طرح هادی در دو هزار و یک روستای بالای ۲۰ خانوار این استان خبر داد و گفت: گیلان در اجرای طرح هادی رتبه سوم برتر کشور را دارد.

تهیه طرح هادی ۲ هزار روستای گیلان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، محمد اکبرزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در این شهر به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: 21 فروردین سالروز افتتاح 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب است.

    وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یک نهاد عمومی دانست و افزود: طی سال 93 در مدت یک سال از محل اعتبارات دولتی و بخش‌خصوصی 614 میلیارد تومان پروژه در گیلان ایجاد شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: تعداد 9 هزار و 246 پروژه با اشتغال موقت 27 هزار و 96 نفر اشتغال در گیلان ایجاد شده است.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته 5 هزار و 131 مسکن روستایی در گیلان احداث شده است، گفت: 3 هزار و 216 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر در گیلان تحویل مردم داده شده است.

    اکبرزاده از تهیه طرح هادی در دو هزار و یک روستای بالای 20 خانوار گیلان خبر داد و یادآور شد: گیلان در این بخش رتبه سوم برتر کشور را کسب کرده است.

    وی برنامه‌ریزی برای مقاوم‌سازی هشت هزار خانه روستایی در گیلان را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با تصریح بر اینکه با مشارکت ثبت اسناد و املاک نسبت به سنددار کردن عرصه و اعیان املاک روستاییان در داخل طرح هادی روستایی اقدام می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی، زیرسازی و آسفالت، مبلمان روستایی و ... در روستاها در قالب طرح هادی انجام می‌شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار