مدیران خودروعصر اعتبار

با مشارکت بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان یزد برگزار شد

همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش ساختمان در استان یزد

عصر ساختمان- در همایشی که دراستان یزد برگزار شد، خدمات بانک مسکن در حوزه تجهیز و تخصیص منابع جهت مهندسین رشته عمران و معماری دارای پروانه نظام مهندسی تشریح شد.

همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش ساختمان در استان یزد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در این همایش آموزشی که معاون مدیر شعب استان، رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه مسکن، یکی از اعضای شورای شهر یزد و تعدادی از مهندسین عمران و معماری عضو سازمان نظام مهندسی حضور داشتند، شرایط سپرده گذاری در حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز و نحوه استفاده از تسهیلات آن، شرایط استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم و جوانان و همچنین تسهیلات قابل پرداخت در حوزه بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری جهت مهندسین و انبوه سازان حاضر در همایش توسط همکاران اعتباری مدیریت تشریح شد.
    در ابتدای همایش معاون مدیریت شعب استان ضمن عرض خیرمقدم به مهندسین عضو نظام مهندسی هدف از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش ساختمان با استفاده از تسهیلات بانک مسکن را بهره مندی مهندسین و انبوه سازان استان از فرصت و ظرفیت های بانک مسکن در حوزه اعطای تسهیلات مسکن و سرعت بخشیدن و ایجاد رونق در بازار مسکن دانست.
    رضا ده بزرگی اظهار داشت: مهندسین عمران و معماری در جامعه امروز بار فنی ساخت و ساز را برعهده دارند زیراکه مقوله نظارت بر ساخت و ساز جزو با اهمیت ترین امور است که توسط ناظران ساختمان در سازمان نظام مهندسی انجام می شود که به جهت ارتباط مستقیم با دارایی و جان مردم اهمیت آن چندین برابر مورد توجه و اهمیت است.
    وی در ادامه گفت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن در شرایط فعلی کارکردهای توسعه ای مختص خود را دارد و هم اکنون تنها بانکی است که ارزانترین شکل تسهیلات مسکن و طولانی ترین مدت زمان بازپرداخت را در اختیار متقاضیان مصرفی به خصوص خانه اولی ها قرار می دهد.
    معاون مدیریت شعب استان یزد با اشاره به اهمیت موضوع بازآفرینی بافت فرسوده شهری و ساخت و ساز با استفاده از فناوری های نوین، اقدامات حمایتی انجام شده در این زمینه را شامل کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن برای سازندگان استفاده کننده از فناوری های نوین و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور عنوان نمود.
    ده بزرگی در مورد وضعیت تسهیلات پرداختی بانک مسکن گفت: آمارها حاکی از ایجاد رونق نسبی در بخش مسکن است، از ابتدای سال 97 تعداد 95000 فقره تسهیلات خرید توسط بانک مسکن پرداخت شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد 66% و از لحاظ مبلغ 74% رشد نشان می دهد. وی افزود در حوزه ساخت نیز تسهیلات اعطایی در سه ماهه اول سال جاری 50% و تسهیلات جعاله 105% نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
    ده بزرگی گفت: امیدواریم در آینده شاهد رونق ساخت و ساز با استفاده از فن آوری های نوین و مدل های مدرن تامین مالی باشیم.
    در ادامه همایش، همکاران دایره اعتباری مدیریت در قالب پنل آموزشی اقدام به معرفی انواع تسهیلات قابل پرداخت در حوزه مسکن و ساختمان نموده و شرایط استفاده از تسهیلات در قالب بانکداری سرمایه گذاری و شرکتی جهت مهندسین و انبوه سازان نمودند.
    همچنین با توجه به فعالیت حقوقی شرکت کنندگان در همایش، بانکداری شرکتی نیز توسط کارشناس سیستم های مدیریت تشریح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو