مدیران خودروعصر اعتبار

بهزیستی مشتری مسکن مهر شد

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران پرند از تعیین تکلیف بخشی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: به زودی قراردادی با سازمان بهزیستی برای واگذاری ۱۰۰۰ واحد بدون متقاضی امضا می شود.

بهزیستی مشتری مسکن مهر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، سید علی‌اکبر طاهری، با تاکید بر این‌که درگیر خدمات‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر هستیم، اظهار کرد: حدود 7000 مسکن مهر بدون متقاضی در پرند داریم که با توجه به دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف آنها طی روزهای آینده تفاهمنامه‌ای برای واگذاری 1000 واحد به بهزیستی امضا می‌شود.

    وی با اشاره به ورود چند تعاونی مسکن برای خرید این واحدها، تصریح کرد: قیمت‌ واحدهای مذکور متفاوت است و متقاضیان باید 50 درصد از قیمت مسکن مهر را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند.

    به گفته وی، این واحدها دارای 30 میلیون تومان تسهیلات بانکی هستند.

    6 اسفندماه سال گذشته شرکت عمران پرند با ارائه لیست پروژه‌های مسکن مهر بدون متقاضی این شهر از آغاز ثبت‌نام این واحدها در قالب 29 پروژه خبر داد.

    در بخشی از فرم تقاضای ثبت نام این پروژه‌ها آمده است؛  «...اقرار و تعهد می‌نمایم تشخیص احراز یا عدم‌احراز شرایط اینجانب برای ثبت نام و واگذاری مسکن مهر بر عهده آن دستگاه بوده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص نخواهم داشت. ضمناً تعهد می‌نمایم نسبت به واریز سهم آورده خود در حساب مربوطه به‌میزان اعلامی از سوی آن دستگاه، حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ اعلام و پرداخت مابقی آن در موعد مقرر اقدام نمایم؛ در غیر این صورت آن دستگاه مجاز به حذف ثبت نام اینجانب و ابطال درخواست اولیه بدون نیاز به انصراف کتبی می‌باشد.

    مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل تصویر همه صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی متقاضی و همسر، تصویر مدارک متقاضی دال بر سرپرست خانوار بودن و افراد تحت تکفل، و ارائه معرفی‌نامه از شرکت تعاونی (پس از تأیید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی) یا مالک پروژه (خودمالک) در صورت انتخاب از پروژه‌های تعاونی‌ها یا خود مالکین است.

    یک روز پس از این اطلاع‌رسانی مدیرعامل شرکت عمران پرند سیدعلی‌اکبر طاهری از تعیین تکلیف 800 واحد مسکن مهر بدون متقاضی خبر داده و گفته بود: بر اساس فراخوانی که داده‌ایم حدود 7000 هزار مسکن مهر بدون متقاضی به واجدان شرایط واگذار می‌شود.

    وی  اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش کارهای مربوط به تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی  مسکن مهر که بالغ بر 7000 واحد است را شروع کردیم.

    وی با بیان این‌که از دیروز برای عرضه این واحدها فراخوان داده و فرم ثبت‌نام را در سایت شرکت بارگذاری کرده‌ایم، تصریح کرد: تاکنون حدود 800 واحد تعیین تکلیف شده است.

    وی اشاره به این‌که اولین شهر کشور هستیم که اقدام به ثبت‌نام برای واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر کرده‌ایم، افزود: نمی‌خواستیم دستور وزیر راه در این زمینه روی زمین بماند و در این شرایط متقاضیان زمان بیشتری برای بررسی دارند و می‌توانند پس از تعطیلات نوروزی در این‌باره تصمیم‌گیری کنند.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند همچنین از نهایی شدن قیمت 90 درصد از پروژه‌های هسا خبر داد و گفت: متقاضیان این پروژه برای انجام امور اداری و پیگیری‌های بعدی باید به کارگزاری شرکت عمران مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی