مدیران خودروعصر اعتبار

واکنش معاون معماری شهرداری تهران به لغو تفاهمنامه با سازمان نظام مهندسی

منافع مردم باید تامین و مشکلات آنها شود

عصر ساختمان:در حالی معاون امور مسکن و ساختمان آخوندی معتقد است لغو تفاهمنامه شهرداری تهران با سازمان نظام مهندسی غیر قانونی است که پشمچی‌زاده معاون معماری شهرداری تهران گفت: باید منافع مردم تامین و مشکلات آنها حل شود.

منافع مردم باید تامین و مشکلات آنها شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، حامد مظاهریان در خصوص نشست بررسی علل اقدام  شهرداری تهران درخصوص لغو یکسویه تفاهم‌نامه سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران  اظهار کرد: این جلسه برای بحث و گفت‌وگو و نزدیک شدن نظرات دو طرف (سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از یک سو به عنوان منتقدان اقدام شهرداری تهران و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران از سوی دیگر) برگزار شد تا همه نهادهای ذی‌ربط در حوزه ساخت و ساز به روال‌های قانونی، عمل به قانون و بهبود فرآیندها بازگردند.

    وی گفت: در این جلسه قرار شد که در جلسات بعدی هم موارد مورد اختلاف دو طرف در خصوص سیستم ارجاع کار به مهندسان ناظر، به سرعت پیگیری شود.

    وی تاکید کرد: از نظر وزارت راه و شهرسازی اقدام اخیر شهرداری تهران غیرقانونی است و باید به سرعت متوقف شود.

    پشمچی‌زاده معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران نیز با بیان این‌که در این جلسه نهایتا به این جمع‌بندی رسیدیم که باید بررسی‌های بیشتر انجام شود، گفت: قرار شد با هم در جلسه‌ای تصمیم‌گیری کنیم تا منافع مردم تامین و مشکلات آنها حل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی