مدیران خودروعصر اعتبار

در جریان افتتاح چند طرح بهزیستی در اهر عنوان شد؛

محدودیتی برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی نداریم

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: محدودیتی برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی نداریم.

محدودیتی برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی نداریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، صبح امروز شنبه در مراسمی با حضور محسن ارشدزاده مدیرکل بهزیستی استان، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر، علی حسن زاده معاون فرماندار شهرستان اهر و مسئولان شهرستان اهر، چند طرح بهزیستی در شهرستان اهر شامل پنج واحد مسکونی مددجویی، پایگاه سلامت اجتماعی و مرکز مشاوره تخصصی کودک افتتاح شد.

    برای این طرح ها در مجموع 2میلیارد و 550میلیون ریال هزینه شده است.

    توجه ویژه به توانمندسازی معلولان و مددجویان بهزیستی

    در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، تأمین مسکن است که در این راستا سعی کرده‌ایم تا خانواده‌هایی که دو و یا سه معلول دارند صاحب مسکن شوند.

    محسن ارشدزاده گفت: برای خانواده‌هایی که یک معلول دارند 10 میلیون تومان کمک مالی می‌کنیم و خانواده‌هایی که دو معلول دارند در روستاها 18 میلیون تومان و در شهرها بین 25 تا 30 میلیون تومان تسهیلات تأمین مسکن می‌گیرند و برای ساخت مسکن برای مددجویان در شهرستان ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرچه متقاضی بیشتر باشد برای ساخت از این تسهیلات بهره مند می شود.

    وی افزود: امسال نزدیک به 4 میلیارد ریال، از خیرین ایرانی خارج از کشور به مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی کمک مالی کرده‌اند که البته خیرین بزرگوار در سایر حوزه‌ها و بخش‌های بهزیستی نیز کمک‌ حال ما هستند و حتی بعضاً پروژه‌های زیربنایی هم احداث می‌کنند.

    ارشدزاده، همچنین از اجرای طرح مشاوره و ارائه خدمات سلامت روان محلی در سکونت گاه‌های غیررسمی و محلات آسیب خیز آذربایجان‌شرقی برای جامعه هدف و رفع مشکلات آنها خبر داد.

    ساخت مسکن برای مددجویان ضروری است

    در این مراسم امام جمعه شهرستان اهر نیز بر توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی با تعامل دستگاه ها در زمینه های مختلف از جمله مسکن تأکید کرد.

    حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، گفت: مسکن‌سازی برای مددجویان تنها خشنودسازی خانواده‌ای نیست بلکه خداوند متعال نیز از این اقدام بندگانش برای هم نوع خشنود می‌شود و اینکه گفته شد محدودیتی برای شهرستان‌ها ازنظر ارایه تسهیلات ساخت مسکن مددجوی وجود ندارد جای خوشحالی است لذا باید مسئولان شهرستانی در جهت تأمین مسکن مددجویان تلاشی مضاعف کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار