مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران مطرح کرد

تنظیم سند آمایش استان تهران بر اساس مطالعات شورای نظارت بر توسعه

عصر ساختمان- استاندار تهران گفت: اساس توسعه پایدار و منسجم در تهران مدیریت واحد است و با مدیریت سه وجهی؛ دولت، استانداری و شهرداری شرایط مدیریت تهران سخت شده و هرکس با نگاه بخش خود به مدیریت تهران می نگرد.

تنظیم سند آمایش استان تهران بر اساس مطالعات شورای نظارت بر توسعه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص اجرای طرح پیشنهادی سند آمایش استان تهران گفت: برای توسعه شهر تهران مطالعات شورای نظارت بر توسعه ازابتدای انقلاب و طرح مجموعه شهری استان تهران از سال ٨٣ مطرح بوده است و متأسفانه در مرحله اجرا کنار گذاشته شدند و نشان می دهد تفکر توسعه ای درتهران شکل نگرفته است.

    وی افزود:در طرح مجموعه شهری استان تهران با نگاه به محدودیت منابع آبی، برای جمعیت ١٥ میلیون نفر برنامه ریزی شد در حالیکه اکنون برای ١٨ میلیون نفردراستان تهران تأمین آب می شود.

    استاندار تهران با بیان اینکه در طرح مجموعه شهری استان تهران توقف توسعه فیزیکی دانشگاه ها و توجه به تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی شد تصریح کرد: در این طرح قرار بود ١٥۰ هزار فرصت شغلی و همه پادگان های تهران منتقل شود.

    مقیمی با تأکید براینکه طرحی که مراحل تصویب را طی می کند ،کارشناسی شده و برای آن هزینه شده است و باید با اطمینان اجرا شود عنوان کرد: در طرح  توسعه استان تهران و سند آمایش باید ضمانت اجرایی آن مورد توجه قرار بگیرد.

    وی ادامه داد: اساس توسعه پایدار و منسجم در تهران مدیریت واحد است و با مدیریت سه وجهی؛ دولت، استانداری و شهرداری شرایط مدیریت تهران سخت شده و هرکس با نگاه بخش خود به مدیریت تهران می نگرد.

    استاندار تهران با بیان توصیه هایی در تدوین سند آمایش استان گفت: ضمانت اجرایی سند توسعه استان تهران ، تکلیف دولت و مجلس در  برنامه های سند و لزوم توجه نمایندگان مجلس به پروژه های جدید که صرفا در سند آمایش پیش بینی و مطرح شده است، مورد توجه باشد.

    مقیمی با اشاره به جمعیت ٨ میلیونی شهر تهران و جمعیت٦ میلیونی اطراف شهر تهران عنوان کرد: عمده صنایع مستقر در استان تهران صنایع غذایی است و در شکل گیری صنایع باید به پیوست زیست محیطی توجه شود نه اینکه در طرح ها صنایع نا دیده گرفته شوند و با اثر تخریبی تعریف شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو