مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت «۲۲۳۲»

نگاهی به قیمت لوکس‌ترین خانه‌های آمریکا

عصر ساختمان- بررسی‌های جدید نشان می دهد بیشترین میزان خانه های میلیون دلاری آمریکا در شهرهای ساحلی شرقی و غربی این کشور قرار دارد.

نگاهی به قیمت لوکس‌ترین خانه‌های آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، موسسه " لندینگ تری" با جمع آوری اطلاعات املاکی به ارزش بیش از 155 میلیون دلار در شهرهای مختلف آمریکا، به رده بندی شهرهای مختلف این کشور بر اساس شاخصه هایی همچون نرخ مالیات برمسکن، وام رهنی و موقعیت مکانی این خانه ها پرداخته است.

    این گزارش دریافته است که بیشتر خانه های گران قیمت آمریکا در مناطق ساحلی این کشور قرار دارند و به جز شهرهای کلرادو و دنور که میزبان ستارگان و مالکان باشگاه های ورزشی ثروتمند این کشور هستند، نام شهر غیر ساحلی به چشم نمی خورد. هم چنین ایالت کالیفرنیا که بزرگ ترین و ثروتمندترین ایالت آمریکا محسوب می شود، میزبان بیشترین تعداد خانه های لوکس در آمریکا است.

    10 شهر آمریکا که بیش از سایر شهرهای این کشور میزبان خانه هایی به ارزش یک میلیون دلار و بالاتر هستند عبارت اند از:

    1-سن خوزه-کالیفرنیا: در این شهر 53.81 درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر یک میلیون و 69 هزار دلار است.

    2-سن فرانسیسکو- کالیفرنیا: در این شهر 40.03  درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 891 هزار دلار است.

    3- لس آنجلس- کالیفرنیا: در این شهر 17.23  درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 622 هزار دلار است.

    4- نیویورک-نیویورک: در این شهر 11.81 درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 454 هزار دلار است.

    5- سن دیگو: در این شهر 10.55 درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 563 هزار دلار است.

    6- سیاتل- واشنگتن: در این شهر 9.9 درصد خانه بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 461 هزار دلار است.

    7- بوستون- ماساچوست: در این شهر 7.95 درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 459 هزار دلار است.

    8- واشنگتن دی سی- واشنگتن: در این شهر 5.27  درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 395 هزار دلار است.

    9- میامی- فلوریدا: در این شهر 3.79 درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 267 هزار دلار است.

    10- دنور- کلرادو: در این شهر 2.65  درصد خانه ها بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. متوسط قیمت خانه ها در این شهر 391 هزار دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار