مدیران خودروعصر اعتبار

گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن

عصر ساختمان:موناکو برای نهمین سال پیاپی با ۱ میلیون دلار برای ۱۷ متر مربع عنوان گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن را به خود اختصاص داده است. بدنبال موناکو، هنگ کنگ با ۱ میلیون دلار برای ۲۰ متر در جایگاه دوم قرار دارد.

گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از دنیای اقتصاد، هر ساله موسسات و نهادهای مختلفی در سطح بین المللی اقدام به انتشار لیست گرانترین بازارهای مسکن می کنند. این عنوان هم با توجه به جایگاه بازار املاک و مستغلات در بخش های مختلف از اقتصاد گرفته تا امنیت و هم با توجه به جاذبه ای که برای مخاطب دارد، بسیار پرطرفدار بوده است.

    بخش ملک تنها به ارزش گذاری و معامله زمین و سازه های درون آن محدود می شود اما در واقع این شرایط اجتماعی، رونق اقتصادی، فرهنگی و همچنین میزان امنیت موجود در یک کشور است که می تواند سبب افزایش سرسام آور بهای مستغلات در یک نقطه خاص شود.

    اخیرا مرکز معتبر و بین المللی نایت فرانک لندن با سابقه ای 110 ساله در حوزه املاک اقدام به انتشار اطلاعاتی کرده که بر اساس آن موناکو برای نهمین سال پیاپی با 1 میلیون دلار برای 17 متر مربع عنوان گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن را به خود اختصاص داده است. بدنبال موناکو، هنگ کنگ با 1 میلیون دلار برای 20 متر در جایگاه دوم قرار دارد.

    براساس گزارش نایت فرانک، با این یک میلیون دلار در بهترین نقطه شانگ های چین می توان 46 متر و در شهر پکن تا 58 متر مربع مسکن خریداری کرد. در ادامه لیست برترین های این گزارش را مشاهده می کنید.

    10. پکن، چین

    9. پاریس، فرانسه
    8. شانگ های ، چین

    7. سنگاپور
    6. سیدنی، استرالیا

    5. ژنو، سوئیس
    4. نیویورک، آمریکا

    3. لندن، انگلیس
    2. هنگ کنگ

    1. موناکو

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی